DAJ CYNK

Idea ma największą reklamę w Europie

WitekT

Wydarzenia

Aż 3498 m2, 53 metry szerokości, 66 metrów wysokości, 4,5 tony wagi – oto format największego w Europie outdooru reklamującego ofertę sieci Idea, który zawisł w połowie lutego w centrum Warszawy, na frontowej ścianie hotelu Forum.

Aż 3498 m2, 53 metry szerokości, 66 metrów wysokości, 4,5 tony wagi – oto format największego w Europie outdooru reklamującego ofertę sieci Idea, który zawisł w połowie lutego w centrum Warszawy, na frontowej ścianie hotelu Forum.

Wielkoformatowa reklama przedstawia Otylię Jędrzejczak promującą "mistrzowską" ofertę sieci Idea. Hasło kampanii to: Jedna Idea – mistrzowska oferta. I kropka. Celem akcji reklamowej jest zwrócenie uwagi Warszawiaków na ofertę sieci Idea.

Olbrzymia reklama będzie wisieć na budynku hotelu Forum do końca czerwca 2005 roku. Instalacja nośnika reklamowego o tak wielkich wymiarach jest niezwykle skomplikowanym i czasochłonnym zadaniem. Ciężar siatki reklamowej, o powierzchni 3498 m2, wraz z rusztowaniem to 4,5 tony. Rozwieszenie reklamy zajęło cztery dni. Szczególną uwagę przewiązano do faktu, aby prace instalacyjne były przeprowadzane w sposób nieutrudniający codziennego życia mieszkańców okolicy oraz gości hotelowych. Na początku, specjalna ekipa przygotowała rusztowanie do montażu. Kolejne trzy dni zajęło wciąganie siatki reklamowej na budynek i rozpinanie jej na rusztowaniu, a następnie montaż oświetlenia. Podczas umieszczania siatki na budynku niezbędne było zajęcie jednego pasa drogowego, na co Idea otrzymała zgodę odpowiednich władz. Całość projektu realizowana była ze szczególną dbałością o zachowanie wszelkich koniecznych procedur oraz uzyskanie wszystkich koniecznych zezwoleń.

W realizację projektu zaangażowana został grupa doświadczonych specjalistów z wielu branż. Wydruk grafiki wykonała firma Masterprint XL, która jako jedyna w Polsce podjęła się realizacji tego zadania.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Idea, wł