DAJ CYNK

INEA zmienia standard obsługi klientów i modernizuje swoje salony sprzedaży. Na początek w Poznaniu

Marian Szutiak

Wydarzenia

INEA gruntownie zmodernizowała jeden ze swoich salonów, tworząc komfortowe wnętrze, które odbiega od typowych przestrzeni obsługowych. Placówka mieści się w Poznaniu i jak podaje operator, jest to miejsce, w którym Klienci będą chcieli przebywać i do niego wracać.

INEA wprowadza nowe standardy funkcjonowania swoich salonów, a pierwszy z nich przebudowany zgodnie ze zmienionymi wytycznymi działa już w Poznaniu przy ul. Polnej 68/72a. Wydzielono w nim strefę relaksu oraz showroom, w którym można przetestować usługi światłowodowe operatora, a przy okazji się zrelaksować. Przygotowano także nowe miejsca bezpośredniej obsługi, czyli bar z ladą dla osób chcących szybko załatwić jakąś sprawę oraz stoliki dla klientów mających nieco więcej czasu. Nie zabrakło też kącika dla dzieci oraz specjalnej przestrzeń, w której klienci mogą napić się kawy.

- Żyjemy w dobie rewolucji cyfrowej, z każdej strony zalewają nas informacje o automatyzacji procesów zakupowych. Postanowiliśmy zrobić coś zupełnie innego, na przekór tym trendom. Salony INEA mają być miejscem, gdzie klienci mogą się zatrzymać, zrelaksować. Chcemy to osiągnąć poprzez nowoczesne i niestandardowe wnętrze, do którego wchodzi się z przyjemnością. Jedno oczywiście pozostaje niezmienne, to profesjonalna i pomocna obsługa – powiedział Michał Bartkowiak, Członek Zarządu INEA S.A.

Za projekt odpowiedzialni byli projektanci z pracowni mode:lina, którzy przygotowali dla operatora także zestaw standardów dla wszystkich jego placówek.

Zobacz: 250 000 klientów indywidualnych Inea
Zobacz: Sierpniowe wyniki Speedtestu. W końcu mamy zmianę kolejności

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Inea

Tagi: inea