InPost ma aktualnie awarię, która uniemożliwia odbiór paczek doręczonych do Paczkomatów. Problemy z działaniem dotyczą także strony internetowej i aplikacji mobilnej.
Czekacie na paczkę do Paczkomatu? W takim razie mamy niestety złą wiadomość. Firma InPost zmaga się aktualnie z awarią, która dotknęła większość jej usług. Nie działają Paczkomaty i aplikacja mobilna. Problemy z dostępnością dotknęły także stronę internetową dostawcy.
Według serwisu Downdetector, problemy zaczęły się krótko po godzinie 16:00. Ok. godziny 17:30 o problemach z działaniem usług poinformował sam InPost za pośrednictwem swojego profilu na Facebooku. Jako powód wskazano awarię usług dostarczanych przez T-Mobile.
Jak długo potrwają utrudnienia? Tego na razie nie wiadomo. W oficjalnym komunikacie znajdziemy jednak zapewnienie, że dostawca będzie informował o rozwoju sytuacji na bieżąco.
Awaria została naprawiona. Jak jednak informuje InPost, w niektórych przypadkach nadal konieczny może być odbiór paczki za pomocą kodu.
Zobacz: InPost podwyższa ceny. Za Paczkomaty i kuriera zapłacimy więcej
Zobacz: Nowe metody płatności w aplikacji InPost Mobile. Będzie łatwiej nadać paczkę bez etykiety
Źródło zdjęć: własne
Źródło tekstu: InPost, Downdetector