Plus i Orange mają podobną usługę "zatrzymującą" czas. Polkomtel usługę Czas stop wprowadził 4. września, a usługa Zatrzymaj czas Centertela dostępna jest od 18. września. To jednak ten drugi zarzuca pierwszemu, że ten wykorzystał jego pomysł na usługę.
Dalsza część tekstu pod wideo
Plus i Orange mają podobną usługę "zatrzymującą" czas. Polkomtel usługę
Czas stop wprowadził 4. września, a usługa
Zatrzymaj czas Centertela dostępna jest od 18. września. To jednak ten drugi zarzuca pierwszemu, że ten wykorzystał jego pomysł na usługę.
Miałoby za tym stać przejście dwóch pracowników marketingu Centertela do Polkomtelu, którzy w swojej poprzedniej firmie pracowali nad taką ofertą od kilku miesięcy. Przedstawiciele Polkomtela zarzuty nazywają absurdalnymi i sugerują, że to Centertel powielił ich pomysł. Marcin Gruszka z biura prasowego sieci Orange odmówił komentarza w tej sprawie.
Podobna sytuacja miała miejsce półtora roku temu, kiedy to praktycznie z dnia na dzień z Centertela do Polkomtela przeszedł twórca
Licencji GPRS, a w Plusie pojawił się niedługo potem
iPlus.
Źródło tekstu: Press, wł