DAJ CYNK

LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

W warszawskim centrum handlowym Klif nastąpiło dziś uroczyste otwarcie salonu LG Brand Store. Jest to pierwszy tego typu obiekt koreańskiego producenta w Europie, a przy tym wizytówka marki - w sklepie mają być prezentowane i sprzedawane produkty premium. Przeważają więc telewizory OLED, inteligentne urządzenia AGD z rodziny SmartThinQ, chociaż nie brakuje też laptopów i smartfonów. 

Otwarciu sklepu LG Brand Store producent nadal bardzo uroczystą formę. Wśród licznie zaproszonych gości, obok koreańskich przedstawicieli LG Electronics wraz z prezesem polskiego oddziału firmy Howardem Lee, obecna była także pani ambasador Korei Południowej w Polsce, Mira Sun. Nastąpiło też uroczyste przecięcie wstęgi.

LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

Dzisiejsze uroczyste otwarcie LG Brand Store to wielki i strategiczny dzień dla naszej firmy – jest to pierwszy LG Premium Brand Store nie tylko w Polsce, ale również w Europie - powiedział Howard Lee, Prezes LG Electronics Central Eastern Europe i LG Electronics Polska. -  Bardzo się cieszę, że LG Polska otwiera nową erę pozycjonowania marki dóbr luksusowych na lokalnym rynku i staje się jednocześnie europejskim liderem w podejściu do klientów premium. Pozwoli to umocnić pozycję LG w segmencie produktów luksusowych, a także zwiększy dostępność najbardziej zaawansowanych produktów, jakie LG posiada na świecie. Od teraz będą one dostępne również w Polsce.

LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

LG Brand Store został zlokalizowany na pierwszym piętrze warszawskiej Galerii Klif. Jak wyjaśnia producent, miejsce to zostało stworzone dla najbardziej wymagających klientów, którzy oczekują dostępu do luksusowych produktów wysokiej jakości.

Klienci odwiedzający Brand Store mogą w kameralnej atmosferze obejrzeć i kupić topowe produkty LG, głównie urządzeniom AGD i RTV, w tym nowej linii Signature.

Na tę serię składają się: pierwszy na świecie telewizor OLED 8K  88” (cena - 129 999 zł), telewizor OLED W9 77” (cena - 54 999 z l), pralko-suszarka LG Signature TwinWash (8 999 zł) czy lodówko-zamrażarka Multidoor Signature (34 999 zl).

Podczas uroczystego otwarcia firma zaprezentowała także LG Cinebeam 4K, pierwszy projektor LG o ultrakrótkiej ogniskowej. Projektor kosztuje 24 999 zł.

Nie zabrakło też produktów przenośnych i mobilnych, w tym smartfonów LG K40 (749 zł), LG K50 (899 zł), LG Q60 (1099 zł), flagowego LG G8S ThinQ  (3299 zł), wkrótce ma być  także dostępny „dwuekranowy” LG G8X ThinQ Dual Screen (cena nieznana).

W sklepie można także obejrzeć i kupić laptopy LG Gram oraz monitory szerokokątne, również z serii Gram.

LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

LG Brand Store nie jest duży, ale odzwierciedla to ideę salonu - mają być tam prezentowane wyselekcjonowane produkty, stanowiące wizytówkę marki. W salonie producent oferuje także usługi VIP (dowóz, rozpakowanie, podłączenie, szkolenie itd.).

LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

LG otwiera w Warszawie swój pierwszy w Europie Brand Store

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News