DAJ CYNK

Kupujesz w Lidlu? Lepiej sprawdź swój smartfon. Dyskont się tłumaczy

Lech Okoń

Wydarzenia

Kupujesz w Lidlu? Lepiej sprawdź swój smartfon. Dyskont się tłumaczy

Klienci Lidla skarżą się na działanie aplikacji Lidl Plus. Im nowszy telefon, tym większa szansa, że nie dostaniesz się do atrakcyjnych promocji. Lidl o tym ponoć wie, ale nic z tym nie robi. 

Lidl Plus nie działa na nowych telefonach, nie działa też na starych

Niedawna aktualizacja aplikacji odcięła klientów Lidla od promocji dostępnych w aplikacji Lidl Plus. Apka sieci dyskontów potrzebuje teraz minimum Androida 8.0 lub iOS w wersji od 15.0. Jak się jednak okazuje, od promocji w aplikacji odcięci zostali też użytkownicy najnowszych telefonów.

Niezmiennie ma także na nowszych telefonach problem, błąd, z kuponami z okazji EURO - jak od początku o tym informują użytkownicy, na wielu telefonach z nowszymi systemami operacyjnymi NIE DZIAŁAJĄ - od miesiąca LIDL o tym wie i kompletnie NICZEGO nie robi.

- donosi nam jeden z czytelników (pisownia oryginalna).

Warto przy tym przypomnieć, że Lidl jest jednym ze sponsorów Euro 2024 i w strefie kuponów można znaleźć naprawdę korzystne promocje.

Co na to Lidl?

Przede wszystkim Lidl potwierdza, że ograniczenie w dostępności aplikacji na systemach Andorid 7 oraz iOS 14 i starszych podyktowane są kwestiami bezpieczeństwa, tak jak pisaliśmy w naszym artykule.

W celu zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników aplikacji Lidl Plus zakończyliśmy wsparcie dla starszych systemów, czyli Android 7 oraz iOS 14. Zmiana ta dotyczy wszystkich krajów, w których jest dostępna nasza aplikacja. O zakończeniu wsparcia informowaliśmy użytkowników wspomnianych systemów z wyprzedzeniem, poprzez komunikaty banerowe w aplikacji, informację po wejściu do aplikacji, a także powiadomienia push do użytkowników wyrażających na nie zgodę.

- przekazuje redakcji Telepolis.pl zespół prasowy Lidl Polska

Sieć sklepów odniosła się też do problemów z kuponami wokół Euro 2024. Lidl przyznał, że tego typu utrudnienia mogą nadal występować, ale trwają prace nad jak najszybszym ich rozwiązaniem — zarówno systemowym, jak i indywidualnych zgłoszeń klientów.

Usterka związana z kuponami w ramach akcji „Szczęśliwa bramka” jest tymczasowa oraz dotyczy tylko niektórych urządzeń. Obecnie pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tej sytuacji. Nasz dział obsługi klienta jest w stałym kontakcie z klientami, którzy w dalszym ciągu mogą doświadczać problemów, oraz proponuje tym użytkownikom satysfakcjonujące rozwiązanie.

- dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska

Reasumując, problemy są faktycznie znane Lidlowi i trwają prace nad ich rozwiązaniem, sama zaś sieć sklepów chętnie pomoże klientom, których spotkała usterka aplikacji.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Telepolis - Lech Okoń

Źródło tekstu: wł