DAJ CYNK

Mała popularność MMS-ów

WitekT

Wydarzenia

Liczba kupowanych komórek wyposażonych w aparat stale rośnie. Taki sam trend nie towarzyszy ilości wysłanych MMS-ów.

Liczba kupowanych komórek wyposażonych w aparat stale rośnie. Taki sam trend nie towarzyszy ilości wysłanych MMS-ów.

Analizy Gartnera wskazują, że w okresie od lipca do września na świecie sprzedano około 167 mln telefonów komórkowych, wiele z nich posiadało wbudowany aparat. Mimo nowych możliwości, jakie dają komórki, niewiele osób skłonnych jest wykorzystywać te funkcje.

Podawane przez BBC dane, dotyczące rynku brytyjskiego wskazują, że o ile w 2003 roku, wysłaniem MMSa nie trudziło się około 7% z posiadających taką możliwość abonentów, to teraz jest to już 36 proc. Jednocześnie w tym samym okresie liczba telefonów z wbudowanymi aparatami cyfrowymi podwoiła się.

Najprawdopodobniej, wielu z tych użytkowników nie wysyła wiadomości multimedialnych gdyż nie potrafi tego zrobić. Tymczasem operatorzy komórkowi chcą zarabiać na nowych możliwościach telefonów. W badaniach tylko 11% Brytyjczyków potwierdziło, że wie jak przesłać za pomocą telefonu wiadomość MMS.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: pclab.pl