Sony Ericsson wydał certyfikat Centrum Serwisowego firmie CRC CommunicAID Sp. z o.o. na wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych produktów Sony Ericsson.
Marka Sony Ericsson kojarzy się z najwyższą jakością, dobrym wzornictwem i wysoką funkcjonalnością. Cenimy lojalnych klientów, którzy właśnie markę Sony Ericsson obdarzyli zaufaniem. Mamy nadzieję, że nowe Centrum Serwisowe zapewni naszym klientom jeszcze lepszą obsługę. Dodatkowo, podnosząc standard obsługi klienta, wprowadziliśmy razem z CRC CommunicAID możliwość uzyskania informacji o postępach w procesie naprawy telefonu poprzez stronę serwisu www.crc-polska.com – powiedziała Lilla Pawelec, szef Sony Ericsson na Polskę.
Sony Ericsson współpracuje z trzema firmami, które uzyskały certyfikat Centrum Serwisowego. Oprócz CRC CommunicAID są to: CCS z Warszawy i Teleko z Bytomia.
Źródło tekstu: Sony Ericsson