DAJ CYNK

Orange Polska nie będzie już sponsorem reprezentacji

LuiN

Wydarzenia

Po 12 latach wspierania polskiego futbolu Orange Polska podjął decyzję o nieprzedłużaniu umowy sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski na kolejne lata. Obowiązujący kontrakt wygaśnie 31. lipca. Decyzja wynika ze zmiany strategii sponsoringowej firmy.

Po 12 latach wspierania polskiego futbolu Orange Polska podjął decyzję o nieprzedłużaniu umowy sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski na kolejne lata. Obowiązujący kontrakt wygaśnie 31. lipca. Decyzja wynika ze zmiany strategii sponsoringowej firmy.

Przez 12 lat byliśmy blisko kibiców i piłkarzy na dobre i złe. Cieszymy się, że nasze wsparcie przyczyniło się do sukcesów reprezentacji Polski, w tym m.in. historycznego awansu do finałów Mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii. Trenerowi i piłkarzom życzymy konsekwencji w budowaniu zwycięskiej drużyny i sukcesu w kolejnych eliminacjach do Mistrzostw Europy i Mistrzostw Świata - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Chcielibyśmy podziękować firmie Orange Polska za długoletnią i owocną współpracę. Jesteśmy przekonani, że przyczyniła się ona do rozwoju firmy i osiągnięcia założeń biznesowych dla marki Orange. Należy podkreślić, że przez te 12 lat nasza współpraca układała się bez zastrzeżeń - powiedział sekretarz generalny PZPN Maciej Sawicki.

Orange Polska zainwestował w polską piłkę nożną ponad 100 mln zł. Przez wiele lat na wsparcie mogła liczyć nie tylko reprezentacja Polski, ale także polska Ekstraklasa oraz piłka młodzieżowa i dziecięca. Firma była m.in. głównym sponsorem turnieju dla dzieci Orange Cup. Orange był także sponsorem finałów Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie w 2012 roku oraz partnerem technologicznym UEFA podczas tej imprezy.

Firma angażowała się w specjalne programy skierowane do kibiców: Orange Fair Play i Gram Fair, których celem było zwiększanie bezpieczeństwa na stadionach i podnoszenie atrakcyjności meczów. Jako sponsor organizowała również szkolenia medialne dla zawodników oraz szkolenia z zakresu marketingu dla przedstawicieli klubów.

Nieprzedłużenie współpracy oznacza, że reprezentacja Polski do eliminacji Euro 2016 przystąpi już z nowym sponsorem głównym.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange