DAJ CYNK

Pierwsze 10 dni Heyah

sirmark

Wydarzenia

23 marca, mija 10 dni od uruchomienia sieci Heyah. W tym czasie wysłano już prawie 300 tysięcy bezpłatnych SMSowych wizytówek oferowanych w pakietach startowych. Na stronach internetowych Heyah złożono w tym czasie ponad 1 milion 200 tysięcy wizyt dokonując blisko 10 milionów odsłon.

23 marca, mija 10 dni od uruchomienia sieci Heyah. W tym czasie wysłano już prawie 300 tysięcy bezpłatnych SMSowych wizytówek oferowanych w pakietach startowych. Użytkownicy w taki sposób informują o swoich nowych numerach telefonów zaczynających się od 888. Na stronach internetowych Heyah złożono w tym czasie ponad 1 milion 200 tysięcy wizyt dokonując blisko 10 milionów odsłon. 800 tysięcy unikalnych użytkowników stron www rezerwowało numery, kupowało pakiety startowe, doładowywało swoje konta i odwiedzało klub Heyah. W ciągu tych dni sklep internetowy cieszył się zainteresowaniem ponad 250 tysięcy osób.

Niespotykane do tej pory rozwiązania i sympatyczne logo Heyah wzbudziły ogromne zainteresowanie szerokiej grupy osób, nie tylko użytkowników telefonów na kartę czy działów marketingu innych firm, ale również naukowców i badaczy. Heyah, jako nowy standard na rynku telefonów na kartę oraz niepowtarzalna, wesoła i wszechobecna kampania reklamowa, stały się już tematem zajęć na wyższych uczelniach. Na pytanie ?Co was najbardziej zainspirowało w minionym tygodniu?? odpowiedzią była ... Heyah. Czy oznacza to, że możemy spodziewać się pracy dyplomowej poświęconej Heyah?

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Heyah