Play udostępnił klientom zupełnie nową stronę główną swojego serwisu internetowego pod adresem play.pl Jak informuje fioletowy operator, teraz do każdej usługi lub oferty można dotrzeć za pomocą trzech kliknięć, a zakupu online dokonać nawet w czasie zbliżonym do oczekiwania w samochodzie na czerwonym świetle.
Play jako jeden z największych operatorów komórkowych w Polsce przez ostatnie lata stale zwiększał portfolio usług i produktów, stając się jednym z wiodących dostawców usług konwergentych w kraju. Jednocześnie przy rosnącej ilości zakupów on-line, wyzwaniem stało się przejrzyste i proste zaprezentowanie użytkownikowi wielu kategorii usług, zachowując przy tym intuicyjną rolę informacyjno-pomocową serwisu.
Nowa strona play.pl ma całkowicie przebudowaną architekturę informacji. Do jej opracowania fioletowy operator zaangażował swoich klientów, aby poznać ich zwyczaje, potrzeby oraz język, jakiego używają w kontekście smartfonów i usług telekomunikacyjnych. Jak podaje Play, nawigowanie po nowym portalu bazuje teraz głównie na potrzebach i intencji użytkownika. Umożliwia to znacznie szybsze dotarcie klienta, we właściwie miejsce, które go interesuje.
Serwis play.pl w obecnej odsłonie znacznie bardziej przypomina swoją budową sklep internetowy i sprzyja zakupom online, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów Play, szczególnie w okresie pandemii. Bezpośrednio ze strony głównej można zakupić najczęściej wybierane oferty abonamentowe lub bestsellerowe smartfony. To rozwiązanie często stosowane przez użytkowników potrzebujących podpowiedzi i rekomendacji podczas wyboru oferty.
Nowa strona główna wraz z architekturą informacji to kolejny etap przebudowy całego serwisu sieci Play i optymalizacji ścieżki zakupowej pod potrzeby użytkownika. Portal został zaprojektowany i wdrożony w technologii design systemu, umożliwiającego późniejsza pracę w nowym CMS na gotowych komponentach i składania kolejnych jego elementów prawie jak „z klocków” przy minimalnym nakładzie prac deweloperskich.
Ideą nowego serwisu Play było dostarczenie środowiska przyjaznego zarówno klientom „digital native” obytym z zakupami w Internecie, jak i tym, którzy dotąd potrzebowali większego wsparcia konsultanta w salonie. Fioletowi wierzą, że nowy portal play.pl wraz z dedykowanymi promocjami dla użytkowników online, zyska uznanie klientów operatora i zachęci ich jeszcze w większym stopniu do zakupu usług Play przez Internet.
Zobacz: HD Voice+ dostępne w połączeniach miedzy T-Mobile i Play
Zobacz: Play Now i Play Now TV z nowymi kanałami
Źródło zdjęć: Play
Źródło tekstu: Play