Plus ruszył z nową kampanią zachęcającą do wyboru oferty na kartę. Operator ponownie sięgnął po format mokumentu, czyli zabawnych filmików stylizowanych na dokumenty.
Taka konwencja nie jest nowością u Plusa. W marcu operator wystartował z kampanią „Plus od kuchni” ze scenkami z salonów sprzedaży, która promowała oferty abonamentowe.
Zobacz: Co się dzieje w salonach Plusa? Operator pokaże to „od kuchni”
Teraz w podobnym stylu swoją kampanię będzie miał również Plus na Kartę. Operator przekonuje, że formuła mokumentu bardzo dobrze sprawdziła się w głównej linii abonamentowej, więc kontynuuje ten pomysł. Za całość odpowiada ten sam reżyser, Maciek Bochniak.
Historie nawiązują do codziennych sytuacji, w jakich znajdują się klienci ofert na kartę. W nowym formacie poznajemy dwie postacie: Mariannę (Marianna Zydek) i Maćka (Maciek Musiałowski).
Maciek jest stałym klientem niewielkiego osiedlowego sklepiku, w którym sprzedawczynią jest Marianka. W każdej odsłonie obserwujemy, co nowego dzieje się w życiu Maćka oraz jak w realizacji nowych pomysłów i planów pomaga mu oferta Plusa na Kartę. Maćkowi w punkcie sprzedaży towarzyszą również inni klienci.
Nowa kampania Plusa na Kartę pojawi się w telewizji i internecie począwszy od czerwca. Za najnowszą kampanię odpowiada agencja Freundschaft.
Zobacz: Plus świętuje 25 lat oferty na kartę. Padły zaskakujące liczby
Zobacz: iPhone w Plusie. Niebawem porozmawiasz bez zasięgu
Źródło zdjęć: Telepolis.pl
Źródło tekstu: Plus