DAJ CYNK

Realme wspiera polski sport. Łączą siły z Industrią Kielce

Patryk Łobaza (BlackPrism)

Wydarzenia

Realme i Industria Kielce ogłosili wspólnie zawarcie współpracy. Od teraz logotypy Realme będą widoczne na bandach reklamowych podczas rozgrywek Orlen Superligi oraz Ligi Mistrzów.

Chiński producent smartfonów Realme postanowił wesprzeć polski sport. W tym celu rozpoczęli współpracę z Industrią Kielce, dwudziestokrotnym mistrzem polski i stałym bywalcem Ligi Mistrzów w piłce ręcznej. Oficjalny start partnerstwa został ogłoszony podczas konferencji prasowej przed czwartkowym meczem kieleckich szczypiornistów z RK Zagrzeb – spotkania w Lidze Mistrzów.

Początek współpracy Realme z Industrią Kielce

W ramach zawartej na rok współpracy logotypy Realme będą widoczne na bandach reklamowych podczas rozgrywek Orlen Superligi oraz Ligi Mistrzów, a także na spodenkach zawodników Industrii Kielce oraz ich strojach rozgrzewkowych. Marka także będzie widoczna na takich elementach takie jak bilety, plakaty, banery, natomiast Hala Legionów zostanie wyposażona w telewizory Realme.

Rozpoczęcie współpracy realme oraz Industrii Kielce nie jest przypadkowe. Łączy nas między innymi nieustająca potrzeba rozwoju i dążenie do perfekcji. Wierzymy w skuteczność przenikania się świata sportu oraz nowych technologii. Cieszymy się, że możemy być częścią mistrzowskiego zespołu, a polscy fani naszych smartfonów będą mogli bliżej poznać energetyczny świat rozgrywek piłki ręcznej

– skomentował najnowszą współpracę polskiego oddziału marki Francis Wong, CMO Realme Global.

 

Dla nas to niezwykle ważne, że klub pozyskał sponsora o zasięgu globalnym. Bo realme to marka znana na całym świecie. Jednocześnie pokazujemy, że w poszukiwaniu sponsorów poruszamy się nie tylko na polskim, ale i zagranicznym rynku. Udowadniamy także, że jesteśmy partnerem godnym zaufania tak znaczących koncernów” - powiedziała Magdalena Szczukiewicz, prezes KS Iskra Kielce S.A. „realme produkuje tak ciekawe rzeczy, że na pewno będziemy je wykorzystywać w Hali Legionów, gdzie rozgrywamy mecze, ale też korzystać w codziennej pracy marketingowej i promocyjnej

– dodał Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A.

Zobacz: T-Mobile podwaja gigabajty na Black Friday. W Heyah też
Zobacz: Biłgoraj wzorem. Wybiera lepszy zasięg i nie boi się masztów

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Materiały prasowe

Źródło tekstu: materiały prasowe oprac. własne