Już niedługo infolinie na Bliskim Wschodzie zostaną zdominowane przez boty. Dostarczy je polska firma.
Firma SentiOne to polskie przedsiębiorstwo tworzące rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. Firma ogłosiła właśnie nawiązanie współpracy z e&enterprise, czyli jednym z największych dostawców usług telekomunikacyjnych na Bliskim Wschodzie. Polskie przedsiębiorstwo dostarczy rozwiązania z zakresu automatyzacji infolinii, a więc chatboty i voiceboty.
Nawiązanie współpracy z e&enterpirse ma być dla polskiego przedsiębiorstwa jednym z pierwszych kroków na drodze do ekspansji na rynki bliskowschodnie. Docelowo SentiOne planuje wkroczyć do 16 krajów w regionie, zaczynając od Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Wygląda na to, że w krajach arabskich już niebawem znacznie trudniej będzie złapać na infolinii człowieka, niż bota. Ale nie ma się z czego cieszyć, bo podobny los czeka prawdopodobnie także Polskę. Jak udało się nam dowiedzieć, jeden z lokalnych operatorów już pracuje nad wdrożeniem rozwiązań SentiOne zarówno na potrzeby komunikacji wewnętrznej, jak i na potrzeby kontaktu z klientam.
Zobacz: SentiOne z wysoką dotacją od NCBR na rozwój sztucznej inteligencji. Zyskają chatboty i voiceboty
Zobacz: KLM wprowadzi w swoich samolotach prawdziwe darmowe Wi-Fi
Źródło zdjęć: Rasto SK / Shutterstock.com
Źródło tekstu: SnetiOne