DAJ CYNK

Klienci T-Mobile mogli dziś mieć problem z dostępem do Internetu. Zawinił uszkodzony światłowód

Marian Szutiak

Wydarzenia

Użytkownicy Internetu od T-Mobile w kilku lokalizacjach w Polsce mogli mieć dzisiaj problem z dostępem do Internetu. Winny był uszkodzony światłowód. Awaria nie dotknęła usług głosowych.

Pierwsze zgłoszenia o awarii Internetu w T-Mobile pojawiły się w serwisie Downdetector.pl we wtorek o godzinie 9:34. Pochodziły one z różnych części Polski, między innymi z Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Łodzi, Poznania i Wrocławia. Magentowy operator przyznał się do awarii za pośrednictwem Twittera i wskazał, ze winowajcą jest uszkodzony światłowód należący do jednego z dostawców T-Mobile.

Zobacz: Giga Taryfy od września w ofercie T-Mobile. Do 5 razy więcej danych przy pełnej prędkości
Zobacz: Heyah: nielimitowane rozmowy z wybranymi numerami na Ukrainę

Na szczęście awaria nie trwała bardzo długo. W kolejnym komunikacie, wydanym wczesnym popołudniem, T-Mobile poinformował, że jego technicy uruchomili rozwiązanie zastępcze, dzięki któremu problemy z dostępem do Internetu zostały rozwiązane.

Zobacz: Profil Zaufany z Mobile Connect - porozumienie Ministerstwa Cyfryzacji i T-Mobile Polska podpisane
Zobacz: Lipcowe wyniki speedtestu: Play i T-Mobile mają najszybszy Internet mobilny, a Inea rządzi w połączeniach stacjonarnych

Koniec awarii potwierdza również Downdetector.

Zobacz: Stanowiska Orange, Play i T-Mobile w sprawie aukcji 5G
Zobacz: Wyniki operatorów po II kwartale 2019 roku

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile, Downdetector