T-Mobile Polska oraz cała grupa Deutsche Telekom, do której należy magentowy operator, zaprasza do udziału w konkursie Telekom Challenge. Za innowacyjny pomysł można zgarnąć wysoką nagrodę pieniężną.
W tym roku wyzwaniem konkursowych Telekom Challenge jest XR w środowisku hybrydowym (ang. „XR in hybrid environment”) i odnosi się ono do wykorzystania sieci 5G i technologii rzeczywistości mieszanej w handlu. Uczestnicy skupią się natomiast na projektach wprowadzających innowacje w procesie zakupowym konsumentów, uwzględniając przy tym doświadczenia XR zarówno w sklepach, jak i w domu. Rozwiązania w rezultacie mają służyć stworzeniu jeszcze wyższej jakości obsługi klienta.
Zobacz: T-Mobile najwięcej połączeń głosowych realizuje przez VoLTE
Zobacz: Konkurs T-Mobile: doładuj konto, dokończ zdanie i wygraj samochód
Zadanie podzielone jest na dwa odrębne obszary, a uczestnicy sami mogą zdecydować, w którym z nich zgłoszą swoją propozycję. Są to:
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 stycznia 2022 roku. Następnie spośród przesłanych propozycji do 20 lutego wyłonionych zostanie 10 projektów, które uczestniczyć będą w dalszej fazie rozwojowej konkursu. Ta potrwa do 22 maja 2022 roku. Ostatnie dni maja to natomiast czas, w którym – przy wsparciu ekspertów – projekty szykowane będą do prezentacji, Odbędzie się ona 1 czerwca 2022 roku w Bonn przed jury złożonym ze specjalistów i przedstawicieli Deutsche Telekom.
Finaliści mogą liczyć na możliwość partnerskiej współpracy z Deutsche Telekom. Konkurs to również szansa na zaprezentowanie swojego rozwiązania w sklepach grupy – zarówno w Europie, jak i w Stanach Zjednoczonych. Inicjatywa pozwala ponadto na poznanie topowych graczy w branży, a dodatkowo skorzystanie z mentoringu w zakresie rozwoju rozwiązań.
Całkowita pula nagród wynosi 600 tysięcy euro, z czego autorzy zwycięskiego projektu w obszarze rozwoju rozwiązań mogą liczyć na nagrodę w wysokości 150 tysięcy euro (prawie 696 tys. zł). Nagroda za zajęcie II miejsca to 100 tysięcy euro, a III – 50 tysięcy euro. W przypadku obszaru koncepcyjno-designerskiego są to natomiast analogicznie kwoty: 75 tysięcy euro, 50 tysięcy euro oraz 25 tysięcy euro.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie konkursu telekom-challenge.com.
Zobacz: Grupa Polsat Plus przedstawia strategię 2023+: czysta energia i zielony wodór
Zobacz: Play: odkodowany pakiet Extra i nowe kanały CANAL+ w telewizji PLAY NOW
Źródło zdjęć: Shutterstock, T-Mobile
Źródło tekstu: T-Mobile