DAJ CYNK

UKOiK stwierdził, że TP wprowadzała w błąd

WitekT

Wydarzenia

Ulotki Telekomunikacji Polskiej, reklamujące plany taryfowe Darmowe Weekendy oraz Darmowe Wieczory i Weekendy, mogły wprowadzać konsumentów w błąd - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Ulotki Telekomunikacji Polskiej, reklamujące plany taryfowe Darmowe Weekendy oraz Darmowe Wieczory i Weekendy, mogły wprowadzać konsumentów w błąd - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Urząd nie nałożył na spółkę kary, tylko nakazał jej wycofanie się z praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.

W listopadzie 2003 roku TP przesłała swoim abonentom ulotki reklamowe dotyczące nowych ofert. Zgodnie z nimi konsument wybierając plany taryfowe Darmowe Weekendy oraz Darmowe Wieczory i Weekendy mógł wykonywać bezpłatne połączenia na numery stacjonarne w całej Polsce w określonych godzinach. Ulotki nie zawierały informacji, że bezpłatne połączenia dotyczą wyłącznie rozmów dokonywanych w sieci Telekomunikacji Polskiej, nie zaś do innych operatorów. Ulotki nie informowały także, że usługa jest dostępna od 1. stycznia 2004 roku, nie informowali o tym również pracownicy TP, a konsumenci którzy zamówili nowe plany taryfowe w grudniu 2003 roku nie wiedzieli przez to, że mogą z nich korzystać dopiero od nowego roku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAP, wł