Jeden z najnowszych raportów zwrócił uwagę na bardzo ciekawy szczegół dotyczący rynku. Okazuje się, że to użytkownicy Androida są wierniejsi swoim markom.
Duopol panujący na rynku mobilnym i zakrawające na absurd wojny między fanami poszczególnych marek doprowadziły do powstania wielu analiz dotyczących klientów różnych marek. Powstały też porównania korzystających z Androida oraz iOS. Jednym z wniosków był fakt, że posiadacze iPhone'ów o wiele częściej deklarowali, że nie umówiliby się drugi raz z kimś, kto używa telefonu z tym drugim systemem. Przez długie lata fani Apple'a byli mu najzwyczajniej w świecie oddani.
To jednak już pieśń przeszłości. Według danych Consumer Intelligence Research Partnership, teraz lojalniejsi swoim markom są użytkownicy Androida. Korzystający z iPhone'ów w 86% sięgną po raz kolejny po telefon Apple'a. W przypadku użytkowników Androida lojalność sięgnęła 91%. Trzeba jednak pamiętać, że marek produkujących telefony z Androidem jest cała masa. Nic zatem dziwnego, że z tak bogatej oferty któraś może się spodobać użytkownikowi iPhone'a. W drugą stronę to już na taką skalę nie działa. Jaki iPhone jest - każdy widzi. Kto chce spróbować, ten i tak nie ma innej marki do wyboru.
Zobacz Android 11 też jest słodkim deserem
Zobacz Publiczne bety iOS 14 oraz iPadOS 14 już gotowe
Źródło tekstu: gizchina, wł