DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 3Q2015

LuiN

Wydarzenia

Na koniec września UPC Polska miało 1 415 600 klientów, którzy korzystali z 2 784 100 usług (RGU). Operator rozpoczął świadczenie usług w nowych miastach i wprowadził nowe kanały do oferty telewizyjnej.

Na koniec września UPC Polska miało 1 415 600 klientów, którzy korzystali z 2 784 100 usług (RGU). Operator rozpoczął świadczenie usług w nowych miastach i wprowadził nowe kanały do oferty telewizyjnej.

Liczba klientów internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 8 800 do poziomu 1 019 500, telewizji cyfrowej do poziomu 936 400, czyli o 10 900, a liczba klientów telefonii wzrosła o 9 100, do poziomu 578 400. Wraz z wzrostem liczby klientów Telewizji Cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec III kwartału 249 700. Łącznie, liczba usług zwiększyła się na koniec III kwartału do poziomu 2 784 100, co oznacza wzrost o 19 400, a liczba klientów wyniosła 1 415 600.

Dzięki stałym inwestycjom w rozwój nowoczesnej sieci szerokopasmowej, odsetek klientów korzystających z dostępu do Internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wzrósł do 87%, a potrójną usługę wybrało 36%. klientów. W trzecim kwartale w zasięgu sieci UPC znalazło się ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w tym Internetu o prędkości do 250 Mb/s. Od początku roku liczba gospodarstw domowych w zasięgu UPC wzrosła o 84 400.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Liberty Global