Nokia poinformowała o nowym dyrektorze odpowiedzialnym za wizerunek i zarządzanie marką, któremu powierzona zostanie rola powstrzymania spadku udziału producenta w globalnym rynku telekomunikacyjnym.
Dalsza część tekstu pod wideo
Nokia poinformowała o nowym dyrektorze odpowiedzialnym za wizerunek i zarządzanie marką, któremu powierzona zostanie rola powstrzymania spadku udziału producenta w globalnym rynku telekomunikacyjnym.
Keith Pardy przejdzie do Nokii z Coca-Coli, gdzie był wiceprezesem odpowiedzialnym za globalne marki. Według corocznych rankingów Business Week Coca-Cola była najbardziej wartościową marką w 2003 roku. Nokia ma nadzieję, że Pardy pomoże jej odświeżyć image.
Pomimo, że fiński producent jest ciągle liderem pod względem ilości sprzedanych telefonów, to jego udział w rynku spadł z 38% w 2003 roku do około 30% w drugim kwartale tego roku. Głównej tego przyczyny upatruje się w zbyt wolnej reakcji Nokii na nowe trendy, przede wszystkim braku w ofercie telefonów z klapką typu "clamshell" i średniej klasy terminali z aparatem fotograficznym.
Źródło tekstu: wł, Nokia