DAJ CYNK

CALLUP nabiera tempa - w Polsce korzysta z jego usług m.in. Play

Artykuł sponsorowany

Wydarzenia

CALLUP, dostawca takich rozwiązań jak Usługi Dodane (VAS) oraz Zarządzanie Urządzeniami Mobilnymi (MDM) dla przemysłu telekomunikacyjnego, rozszerza swoją obecność na rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji.



CALLUP, dostawca takich rozwiązań jak Usługi Dodane (VAS) oraz Zarządzanie Urządzeniami Mobilnymi (MDM) dla przemysłu telekomunikacyjnego, rozszerza swoją obecność na rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji. W Polsce z jego usług korzysta m.in. P4, operator sieci Play.

Firma Play (P4), najszybciej rozwijający się w Polsce dostawca mobilnych rozwiązań telekomunikacyjnych, zdecydowała się na moduł SIM OTA firmy CALLUP - system do zdalnego zarządzania kartami.

Jako szybko rosnący operator mobilny, potrzebowaliśmy systemu, który mógłby wspierać nasz rozwój i który pozwoliłby na zarządzanie milionami naszych kart SIM w najbardziej niezawodny sposób. Po przeanalizowaniu wielu rozwiązań zdecydowaliśmy się na system SIM OTA firmy CALLUP za jego niezawodność i zaawansowane cechy, które współbrzmią z doświadczeniem firmy CALLUP oraz otwartością firmy na rozwój samego systemu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu SIM OTA i pomaga nam on ulepszyć jakość usług świadczonych naszym klientom jak również zwiększać naszą wydajność - mówi Andrzej Milkowski, dyrektor biura planowania i rozwoju sieci w Play.

EE, największy brytyjski operator mobilny (część BT Group), również zdecydował się na rozwiązanie SIM OTA.

Jako największy brytyjski operator mobilny, który stale dodaje klientów do naszej sieci 4G, ważnym aspektem jest dla nas zapewnienie jak najlepszej kontroli 24/7 dziesiątkom milionom kart SIM. SIM OTA firmy CALLUP jest po prostu rewelacyjnym, wyjątkowo zaawansowanym, wysokiej jakości systemem, który pomoże zapewnić odpowiednią obsługę klienta, zaoszczędzić czas, siłę i środki - przekazuje Lee Chard, starszy projektant technologii SIM w EE.

W Ameryce Łacińskiej, platforma SIM OTO firmy CALLUP umożliwia chilijskiemu operatorowi WOM sprawować pełną kontrolę nad kartami SIM mobilnych operatorów i kluczami sprzętowymi w sposób zdalny. Prezes Zarządu WOM, Christopher Bannister, powiedział, że firma WOM wybrała platformę SIM OTA firmy CALLUP za jej doskonałą jakość i możliwości, a samą firmę CALLUP za jej silną reputację. SIM OTA pozwala nam zarządzać kartami SIM w wydajniejszy sposób, pomaga nam w planach wzrostowych i zwiększa naszą konkurencyjność oraz obsługę klienta, oszczędzając czas, siły i środki.

Nie tak dawno firma CALLUP podpisała kluczową umowę z azjatyckim koncernem telekomunikacyjnym. Na mocy tej umowy azjatycki koncern, wart miliardy dolarów, oferuje moduły SIM OTA oraz platformy do Zarządzania Urządzeniami Mobilnymi firmy CALLUP jako część swojego portfela produktowego, a do CALLUP wpłynęły już zamówienia na te produkty od azjatyckiego koncernu.

Czym jest SIM OTA

SIM OTA zarządza zdalnie plikami oraz aplikacjami znajdującymi się na karcie SIM. Platforma do Zarządzania Urządzeniami Mobilnymi firmy CALLUP dokonuje pełnej parametryzacji urządzenia w sposób całkowicie bezprzewodowy.

Platforma SIM OTA firmy CALLUP zarządza zdalnie całym cyklem życiowym karty SIM - od momentu aktywacji nowych kont, poprzez wszelkie aktualizacje, również roamingowe, po dezaktywację karty SIM lub jej zamianę. Dzięki przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi, który jest niezależny od karty SIM, platforma SIM OTA łączy w sobie przeróżne cechy i możliwości takie jak: bezpieczne Zdalne Zarządzanie Plikami, Zdalne Zarządzanie Aplikacją, Sterowanie Roamingiem, Usługi Nawigacji Satelitarnej, Powitalna Wiadomość SMS i różne inne zdalne i bezprzewodowe działania związane bezpośrednio z kartą SIM.

Efektywne pod względem kosztów rozwiązanie dostarczane przez firmę CALLUP, a mowa o SIM OTA, posiada wbudowane centrum obsługi krótkich wiadomości (SMSC) tak, aby zarządzać wszystkimi ustawieniami platformy SIM OTA. To właśnie ta platforma pomaga zarządzać zdalnie kartami SIM poprzez stronę internetową.

Inteligentny system zarządzania kampanią zorientowaną na klienta, umożliwia zdalną aktualizację parametrów na wszystkich kartach SIM. System automatycznie powtórzy proces aktualizacji na kartach SIM, które nie przyjęły procesu aktualizacji z różnych przyczyn, na przykład gdy urządzenia były wyłączone lub w przypadku gdy użytkownicy byli poza zasięgiem sieci w momencie aktualizacji.

Platforma SIM OTA posiada wsparcie dla kart 4G. Obsługuje standard LTE i umożliwia operatorom wysyłanie komend kontrolnych do kard SIM przy użyciu programu aplikacyjnego do interfejsów (API), System może zdalnie zaktualizować dowolny plik na karcie, która ma aktywne pozwolenie na dokonywanie zmian drogą bezprzewodową; zmian takich jak: plik uwierzytelniający kartę, plik zawierający parametry usługi SMS, plik wyboru sieci i inne.



Czas na SIM OTA 4.0

Niedawno CALLUP wypuścił nową wersję SIM OTA - 4.0. SIM OTA 4.0 obsługuje wszystkie standardy plików Modułu Identyfikacji Usług Multimedialnych (ISIM) zawartego na karcie SIM. Dodatkowo, dla aktywacji i zamiany kart SIM, nowa wersja zawiera zaawansowany konfigurowalny OTA skrypt GUI, który pasuje do wielu operatorów sieci komórkowej. GUI posiada dodatkowe i ulepszone funkcje, pozwalające na większą edycję profilu SIM, edycję karty, edycję scenariusza i skryptu, i wiele więcej.

Wymagana powierzchnia dyskowa dla dziennika transakcji została zmniejszona i bardziej zabezpieczona poprzez dodanie mechanizmów subskrypcji raportu dziennego/tygodniowego. Automatyczny system subskrypcji raportu umożliwia działom technicznym operatorów subskrybowanie raportów i otrzymywanie ich bezpośrednio na swój adres mailowy.

Platforma do Zarządzania Urządzeniami Mobilnymi (DM) firmy CALLUP jest automatycznym i wszechstronnym narzędziem systemowym, pozwalającym na wykrywanie, konfigurację oraz identyfikację nowych kombinacji urządzeń mobilnych włączanych do sieci. Po ich wykryciu, oparta na wstępnie skonfigurowanym silniku, platforma jest w stanie dokonać konfiguracji różnych usług na danym urządzeniu. Platforma DM wykorzystuje do tych operacji OMA-CP (Open Mobile Alliance Client Provisioning) jak również OMA-DM Open Mobile Alliance Device Management) i umożliwia podpięcie zastrzeżonych protokołów.

O firmie CALLUP

Założona w 1999 roku, firma CALLUP jest Dostawcą Usług Dodanych (VAS) jak również rozwiązań dla Zdalnego Zarządzania Urządzeniem (MDM). CALLUP jest spółką-córką Grupy One1, z siedzibą w Izraelu, notowaną na giełdzie spółek w TEL AVIV (TASE: ONE). Baza klientów CALLUP obejmuje cały świat i zawiera operatorów sieci telefonii komórkowej, stacjonarnej, telefonii internetowej VoIP, operatorów mobilnych MVNE oraz MVNO, jak również wiodących operatorów telefonii, których CALLUP obsługuje w charakterze OEM. Więcej informacji na temat firmy CALLUP oraz oferowanych przez nią usług można znaleźć pod adresem www.callup.net.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News