DAJ CYNK

Bank Millennium odświeżył aplikację. Sprawdź, co się zmieniło

Marian Szutiak

Aplikacje

Bank Millennium odświeżył aplikację. Sprawdź, co się zmieniło

Bank Millennium przygotował dla swoich klientów nową odsłonę aplikacji mobilnej. Bank uprościł sposób poruszania się po tym narzędziu, zmianie uległy również strony poszczególnych produktów.

Pierwsi klienci Banku Millennium otrzymują dostęp do aplikacji mobilnej banku w nowym, odświeżonym wydaniu. Dostępne na urządzeniach mobilnych z systemem Android oraz iOS narzędzie ma teraz być jeszcze prostsza w obsłudze.

Zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów postawiliśmy na ewolucję zamiast rewolucji. Zmieniamy elementy aplikacji w zgodzie z najnowszymi rynkowymi trendami i standardami. Nawet jeśli produkty, które oferujemy bywają nieco bardziej złożone, to sama aplikacja bankowa powinna być równie prosta i intuicyjna jak szereg innych, z których korzystamy na co dzień. Cieszy nas, że ten cel udaje się konsekwentnie realizować, a nasze pomysły spotykają się z uznaniem i pozytywnym odbiorem. Przeprowadziliśmy wiele badań z użytkownikami, żeby mieć pewność, że zmiany, które proponujemy są zgodne z ich potrzebami i wznoszą aplikację na jeszcze wyższy poziom.

– powiedziała Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium

Jak podaje Bank Millennium, w odświeżonej aplikacji mobilnej udoskonalono sposób obsługi. Elementy nawigacji przeniesiono z panelu bocznego do ikon na dole, dzięki czemu wszystkie najważniejsze sekcje znalazły się w zasięgu kciuka użytkownika. Uporządkowano również zawartość poszczególnych sekcji i podzielono je na Płatności, Produkty, Ofertę i Więcej. Pod tą ostatnią opcją będą się kryć produkty dodatkowe Banku Millennium.

W nowej wersji aplikacji mobilnej Banku Millennium odświeżono też wszystkie strony produktowe, na przykład dotyczące kont, kart czy lokat. Wiele z nich zyskało nowe funkcje, takie między innymi, jak podgląd wszystkich danych karty po dodatkowej autoryzacji. W lewym górnym rogu znalazło się miejsce dla sekcji profilowej. Można w niej edytować swoje dane, przejrzeć dokumenty i umowy, szybko skontaktować się z konsultantem czy przełączyć na profil firmowy (jeśli klient takim dysponuje).

Bank Millennium aplikacja

Z punktu widzenia technologii ważne jest to, czego nie widać, czyli zupełnie odświeżona platforma mobilna. Zastosowaliśmy nowoczesne technologie do tworzenia interfejsów aplikacji oraz sprawdzoną architekturę usług opartą o mikroserwisy, które dają nam nowe możliwości rozwojowe. Dzięki temu nowa wersja naszej aplikacji mobilnej jest atrakcyjna dla klientów i stanowi solidny fundament dla przyszłych innowacji.

– podkreślił Piotr Skopiński, dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji Banku Millennium

W pierwszej kolejności z odświeżonej aplikacji skorzystają nowi klienci, którzy dopiero nawiązują relację z Bankiem Millennium. Dotychczasowym użytkownikom rozwiązania będą udostępniane stopniowo. Bank Millennium zaleca, by jego klienci dysponowali najbardziej aktualną wersją aplikacji, dostępną w sklepach App Store, Google Play oraz App Gallery. Proces udostępniania aplikacji w nowym wydaniu ma się zakończyć się w sierpniu tego roku

Zobacz: Millennium Bank – ostrzeżenie dla klientów. Grasują naciągacze
Zobacz: Polacy korzystają z nowoczesnej bankowości, ale preferują jeden sposób

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Arkadiusz Bała / Telepolis.pl, Bank Millennium

Źródło tekstu: Bank Millennium