DAJ CYNK

Bank Millennium ma nową aplikację mobilną

Mieszko Zagańczyk

Aplikacje

Bank Millennium udostępnił nowa aplikację mobilną – dla firm. Nowość została zbudowana od podstaw i jest skierowana zarówno dla właścicieli niewielkich firm, jak i dużych korporacji z rozbudowanymi działami finansowymi. 

Bank Millennium przekonuje, że nową aplikację zaprojektowano z wykorzystaniem sprawdzonych rozwiązań dla klientów detalicznych, ale z uwzględnieniem przedsiębiorców. Została też przetestowana przez firmy

Oddajemy w ręce firm produkt całkowicie nowy pod kątem technologicznym, z funkcjami zaprojektowanymi od początku, przetestowany przez klientów w pilocie, po którym uzyskaliśmy znakomitą informację zwrotną. Proponujemy zupełnie nowy design, skupiony na wygodzie użytkownika, o dużych możliwościach personalizacji

 – zachwala Antonio Pinto, członek zarządu Banku Millennium.

Budowa nowej aplikacji została poprzedzona badaniami i testami z użytkownikami, które pozwoliły zrozumieć potrzeby tak różnorodnej grupy odbiorców. Pokazały one m.in. różnice w korzystaniu z aplikacji – duże firmy i osoby nimi zarządzające używają aplikacji mobilnej głównie do kontroli, mniejsze wykonują w niej większość operacji bankowych. Dlatego jako kluczowa kwestia została wskazana możliwość personalizacji aplikacji – można ją dopasować do potrzeb konkretnego użytkownika.

Bank wyjaśnia, że zanim powstał pierwszy ekran nowej aplikacji, przeprowadził wywiady z klientami. Byli to zarówno właściciele niewielkich firm, którzy osobiście prowadzą swoje finanse, jak i członkowie zarządów dużych korporacji czy jednostek samorządu terytorialnego, za którymi stoją rozbudowane działy finansowe. 

Bank Millennium – jak działa nowa aplikacja dla firm?

Do nowej aplikacji dla firm na iOS można logować się biometrycznie. Dla Androida ta forma logowania będzie dostępna już wkrótce. Zamiast hasła wystarczy skan odcisku palca lub rozpoznanie twarzy. 

W aplikacji można zarządzać jednocześnie wieloma kontami, w jednym panelu, a uprawnienia dla użytkowników nadawać elastycznie i według potrzeb. Aplikacja informuje użytkownika o wielu zdarzeniach na rachunku min. wpływach na rachunek, blokadach czy płatnościach oczekujących na autoryzację. Kontrahentów można od razu sprawdzić na białej liście podatników VAT

Dodatkowo w aplikacji można wygenerować potwierdzenia i wyciągi, by wysłać je e-mailem, Whatsappem, Messengerem, Viberem czy innym komunikatorem. Użytkownik może też szybko i bezpiecznie autoryzować płatności. Na ekranie głównym znajdują się dwa kafle – autoryzacja i przelewy odrzucone. Pozwalają one od razu obsłużyć te operacje. Płatności, które czekają na autoryzację, użytkownik może zaznaczyć i potwierdzić jednym kliknięciem. Jedno kliknięcie wystarczy również, żeby zaakceptować całą paczkę zleceń.    

Aplikacja została też przygotowana na wielopoziomowe struktury akceptacji transakcji w firmach. Jest w niej widoczna pełna historia zleceń, kto je wprowadził, zmodyfikował i autoryzował.   

Nową aplikację Banku Millennium użytkownik może personalizować według potrzeb. Użytkownik decyduje o tym, jak wygląda strona po uruchomieniu aplikacji, ma możliwość przestawiania i ukrywania elementów, dodawania szybkich skrótów jak przelew krajowy, zagraniczny, VAT, historia, może też ustawiać tryb ciemny, tzw. dark mode.

Przy tworzeniu nowej aplikacji Bank Millennium użył Fluttera. To jedna z najnowszych technologii wieloplatformowych, której podstawową zaletą jest możliwość wykorzystania tego samego kodu zarówno w wersji na iOS, jak i Android, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej responsywności w porównaniu do innych tego typu rozwiązań

Bank zapowiada, że obecna odsłona aplikacji to dopiero początek. Będzie stale rozwijana, a co kilka tygodni będą pojawiać się nowe funkcje.

Zobacz: Bank Millennium ma nową metodę płatności. Prościej nie można
Zobacz: Nowość w Banku Millennium. Przelewy zatwierdzisz jeszcze łatwiej

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Telepolis.pl, Bank Millennium

Źródło tekstu: Bank Millennium