DAJ CYNK

PKO BP z dużymi nowościami. Sprawdź, czy już je masz

Mieszko Zagańczyk

Aplikacje

PKO BP z dużymi nowościami. Sprawdź, czy już je masz

PKO BP nieustannie ulepsza swoją aplikację mobilną IKO. W czerwcu bank stopniowo wprowadza do niej kilka nowości, które jeszcze bardziej ułatwiają korzystanie z usług za pomocą smartfonu.  

W najnowszej wersji aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego IKO klienci mogą zarządzać swoją polisą ubezpieczeniową, a właściciele małych i średnich przedsiębiorstw założyć konto lokacyjne. Jest też nowa opcja wyszukiwania tekstowego w historii konta oraz mała zmiana związana z BLIK-iem.

IKO: sprawdź szczegóły ubezpieczenia

Użytkownik IKO korzystający z urządzenia z Androidem może teraz sprawdzić szczegóły zakupionego ubezpieczenia nieruchomości PKO Dom, niezależnie od tego, w jaki sposób dokonał tego zakupu – w aplikacji IKO, w serwisie iPKO, w oddziale czy też na infolinii. 

Wystarczy, że wejdzie w zakładkę „Moje produkty”, a następnie w „Ubezpieczenia” i kliknie w kafelek z ubezpieczeniem, by zobaczyć szczegółowe dane produktu. Aplikacja pozwoli przejrzeć takie dane jak np. okres ubezpieczenia, jego suma, numer polisy czy wysokość składki. 

W IKO można też zmienić zakres ubezpieczenia, rozwijając menu kontekstowe (ikona 3 kropek) i następnie wchodząc w „zmianę parametrów ubezpieczenia – aneksowanie”. Za pomocą ikony ze słuchawką, widocznej na dole ekranu, klient może także połączyć się bezpośrednio z konsultantem PKO Ubezpieczenia, jeśli ma jakieś dodatkowe pytania.

Załóż w IKO konto lokacyjne

Drugą zmianą jest możliwość założenia w IKO konta lokacyjnego. Jest to opcja stworzona dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw i dotyczy konta firmowego. Nowość ułatwia kontrolowanie budżetu firmy i oddzielanie pieniędzy przeznaczonych na bieżące wydatki od nadwyżek finansowych. 

Żeby skorzystać z tej opcji, użytkownicy muszą wejść w „Moje produkty” i wybrać menu kontekstowe (3 kropki) przy koncie firmowym. Po naciśnięciu przycisku „Konto lokacyjne” przejdą do wniosku o konto. Otwarcie konta lokacyjnego na koniec potwierdza się kodem SMS. Nowa funkcja jest dostępna dla klientów używających urządzeń z Androidem.

Łatwiejsze wyszukiwanie transakcji

Klienci PKO Banku Polskiego korzystający z IKO na urządzeniach z Androidem mogą też teraz za pomocą wyszukiwarki tekstowej znaleźć transakcje z ostatniego roku, używając do wyszukania szczegółów tych transakcji. Chodzi na przykład o dane odbiorcy czy nadawcy, tytuł przelewu albo nazwę sklepu, w którym wykonana była płatność. Starsze niż rok można natomiast wyszukać po odbiorcy lub nadawcy albo po tytule. 

W IKO klienci PKO BP mogą także zmienić konto do odbierania przelewów BLIK (domyślne ustawione podczas aktywacji IKO), wchodząc w „Ustawienia” i następnie w „Ustawienia BLIK”, o ile mają więcej niż jedno konto.

Nowe funkcje są stopniowo udostępniane dla kolejnych grup klientów używających aplikacji mobilnej IKO.

Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego ma obecnie ponad 6,4 mln aktywnych użytkowników

Zobacz: PKO BP uległ. Znów chce się dogadać z kredytobiorcami
Zobacz: PKO BP stopniowo rezygnuje z ludzi. Dostrzegasz różnicę?

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock

Źródło tekstu: PKO BP