DAJ CYNK

PKO BP z nowością w aplikacjach dla firm

Marian Szutiak

Aplikacje

PKO BP nowość dla firm aplikacje

PKO Bank Polski udostępnił kantor internetowy iPKO dealer dla firm w aplikacjach mobilnych IKO oraz iPKO biznes. Do wymiany walut i wykonywania przelewów zagranicznych nie jest potrzebne konto walutowe.

Wymiana walut odbywa się natychmiast na rachunkach przedsiębiorstwa w PKO Banku Polskim. Firma może ustalić indywidualny kurs nawet w przypadku pojedynczych transakcji. Aby wymieniać waluty w aplikacji i zlecać przelewy zagraniczne, nie jest potrzebne konto walutowe.

Kantor działa w ramach serwisu internetowego, a więc przedsiębiorca nie musi pamiętać dodatkowych loginów i haseł. Jest dostępny 24 godziny na dobę, w dni robocze od poniedziałku do piątku. iPKO dealer oferuje dostęp do 187 par walutowych. Zawarcie transakcji trwa około 1 minuty i jest ona księgowana bezpośrednio na rachunku klienta. Oznacza to, że klient nie musi zlecać przelewu do kantoru zewnętrznego i czekać na przelew zwrotny.

Zobacz: PKO BP robi kolejne zmiany. Co tym razem?
Zobacz: PKO BP utrudni przelewy, ale to dla Twojego dobra

Systematycznie udostępniamy przedsiębiorcom nowe udogodnienia. Nasz kantor internetowy dla firm teraz działa również na smartfonach. Kantor oferuje konkurencyjne kursy, dostęp do dużej palety walut a każdą transakcję można wykonać szybko, łatwo i bezpiecznie.

– powiedział Dariusz Grzyb, menedżer Zespołu Sprzedaży Kanałów Alternatywnych, PKO BP

PKO Bank Polski podaje, że IKO jest najpopularniejszą mobilną aplikacją bankową w Polsce. Liczba aktywnych IKO przekroczyła (w listopadzie 2021) 6 milionów. Za pomocą IKO można sprawdzić między innymi saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Użytkownicy mają też możliwość autooszczędzania, edycji stałych zleceń, robienia przelewu split payment, korzystania z trybu ciemnego oraz z BLIKA zbliżeniowego, mogą tez zweryfikować tożsamość dzwoniącego do nich pracownika banku.

Mają też dostęp do pełnej oferty funduszy inwestycyjnych oferowanych przez PKO TFI i usług Biura Maklerskiego oraz sprawdzenia stanu PPK i PPE. Są też funkcje płacenia za parkowanie, zakupu biletów komunikacyjnych, otwierania konta „na selfie”. Aplikacja umożliwia też wgląd do kont z 11 banków. W IKO działa też Asystent głosowy, czyli narzędzie ułatwiające codzienne bankowanie za pomocą mówionych poleceń, który ma prawie pół miliona unikalnych użytkowników i zapewnia wsparcie m.in. dla osób niewidomych i niedowidzących, a także daje możliwość analizy wydatków i oszczędności.

IKO kantor w aplikacji

Aplikacja mobilna iPKO biznes jest dostępna w dwóch wersjach. Pełna wersja umożliwia korzystanie z rachunku firmowego oraz tokena w telefonie i przeznaczona jest dla użytkowników bankowości elektronicznej iPKO biznes. Z kolei druga wersja przeznaczona jest dla użytkowników kart firmowych i umożliwia ich obsługę na urządzeniach mobilnych. Aplikacja mobilna iPKO biznes działa na telefonach z systemami Android (w tym Huawei) oraz iOS w 4 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej. Mogą z niej korzystać klienci PKO Banku Polskiego w Polsce i oddziałach zagranicznych w Czechach i Niemczech.

Zobacz: Blue Media: szybkie przelewy pay by link także w Czechach i Słowacji
Zobacz: ING wprowadził bardzo przydatną funkcję w aplikacji mobilnej

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: OleksSH / Shutterstock.com, PKO BP

Źródło tekstu: PKO BP