DAJ CYNK

TikTok stał się sklepem. Zakupy podczas oglądania

Lech Okoń

Aplikacje

Zarabianie na TikTok - własny sklep i integracja z Shopify

TikTok we współpracy z platformą eCommerce Shopify skraca dystans między produktem a klientem. Od teraz możliwe będą bezpośrednie zakupy produktów podczas oglądania wideo. Platforma nie pobiera za to opłat.

4. największa na świecie platforma Social Media wchodzi w eCommerce

Choć niektórzy drwią z charakteru treści dostępnych na TikToku, żadna z platform cyfrowych nie rośnie w ostatnim czasie równie dynamicznie. To już ponad 1 miliard użytkowników każdego miesiąca — więksi są tylko Instagram (1,4 mld), YouTube (2,2 mld) i Facebook (2,9 mld). Ta gigantyczna społeczność, w dodatku skupiona w znacznej mierze na budujących potrzeby zakupowe influencerach, doczekała się właśnie istotnego wdrożenia, które pozwoli na jeszcze lepszą i prostszą monetyzację treści. 

Shopify na TikToku bez dodatkowych opłat

Od teraz użytkownicy TikToka będą mogli połączyć swój sklep Shopify z TikTok Shop. Za sprawą tej integracji będzie możliwa sprzedaż produktów przez filmy zarówno w strumieniu treści (feed), jak i bezpośrednio podczas transmisji na żywo.

TikTok Shop zasady

Za same pośrednictwo w sprzedaży TikTok nie będzie pobierał dodatkowych opłat, podobnie jak za synchronizację katalogu produktów. Natomiast platforma zaoferuje dodatkowo możliwość prowadzenie płatnych kampanii. Usługa właśnie wystartowała w Wielkiej Brytanii, a jej wdrożenie w innych krajach to tylko kwestia czasu.

Zobacz: T-Mobile i TikTok łączą siły. Chodzi o hejt w internecie

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock - Kaspars Grinvalds, TikTok

Źródło tekstu: TikTok Shop, wł