DAJ CYNK

Nationale-Nederlanden: zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID

Mieszko Zagańczyk

Bezpieczeństwo

Nationale-Nederlanden: zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID

Klienci Nationale-Nederlanden mogą już korzystać z usługi mojeID. Zdalna weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem usługi zarządzanej przez KIR sprawia, że dostęp do kont użytkowników systemu n-serwis i korzystanie z nich są bardziej bezpieczne.

W Nationale-Nederlanden klienci mogą weryfikować swoją tożsamość w usłudze n-serwis, wykorzystując mojeID, zarówno przy rejestracji, jak i w przypadku konieczności odzyskania dostępu do konta.

Zobacz: eDO App – aplikacja na telefon do zdalnego potwierdzania tożsamości e-dowodem

Tożsamość użytkownika będzie potwierdzana przez tzw. dostawcę tożsamości, czyli zaufany podmiot, który wcześniej zweryfikował dane klienta, np. bank prowadzący jego rachunek.

Zobacz: Bank Pekao S.A. wprowadza cyfrową identyfikację mojeID

mojeID to bezpieczne narzędzie służące do potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego potwierdzania danych w punkcie obsługi czy umawiania się z kurierem.

Usługa pozwala zalogować się do portalu dostawcy usługi lub urzędu w sposób, który jednoznacznie potwierdza tożsamość danej osoby. mojeID to ogromne ułatwienie w procesie przenoszenia usług do świata cyfrowego.

Usługa mojeID została uruchomiona w czerwcu 2019 r. 

Zobacz: BLIK będzie dostępny na AliExpress w samą porę na letnią wyprzedaż
Zobacz: Bank BPS i Banki Spółdzielcze udostępniły płatności BLIK

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: KIR

Źródło tekstu: KIR