DAJ CYNK

Bank Millennium ma 2 miliony aktywnych użytkowników bankowości elektronicznej

Marian Szutiak

Prawo, finanse, statystyki

Bank Millennium bankowość elektroniczna 2 miliony

Bank Millennium chwali się, że już dwa miliony jego klientów regularnie korzysta z kanałów elektronicznych, czyli przynajmniej raz w miesiącu logując się do Millenetu lub aplikacji mobilnej.

Cyfrowi klienci logują się do aplikacji Banku Millennium 3 razy częściej niż do Millenetu i robią średnio 5 przelewów miesięcznie. Poza tym często sprawdzają historię transakcji, chętnie korzystają też z płatności BLIKIEM i lubią płacić bez portfela. Korzystają także z szerokiego wachlarza usług dodatkowych, takich jak płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingowe, automatyczne płatności za autostrady Autopay czy zakup ubezpieczeń OC oraz turystycznych.

Zobacz: Global Finance: Bank Millennium najlepszym bankiem cyfrowym dla klientów indywidualnych
Zobacz: Bank Millennium dodał kolejny bank do usługi potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku

– Na pierwszy milion klientów aktywnie korzystających z kanałów cyfrowych pracowaliśmy 15 lat, na drugi już tylko 3 lata. Mamy nadzieję, że kolejny milion już wkrótce. Koncentrujemy się na stałym zapewnianiu jak najlepszej obsługi klienta i rozwijamy bankowość elektroniczną. Naszym celem jest, aby wszyscy klienci Banku Millennium wygodnie korzystali z usług cyfrowych.

– powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium

Zobacz: 200 tys. klientów fintechu Revolut wyjechało latem za granicę
Zobacz: Karta płatnicza Samsunga już dostępna w Korei Płd.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Bank Millennium