PKO Bank Polski pochwalił się właśnie najnowszą wersją aplikacji IKO. Pod numerem 3.156 kryją się trzy duże nowości, które mogą znacznie ułatwić codzienne korzystanie z elektronicznej bankowości.
Pierwszą większą zmianą jest kwestia korzystania z Asystenta głosowego w ramach aplikacji IKO. W takim przypadku możemy poprosić o przełączenie na rozmowę na czacie z naszym konsultantem. Dzięki temu będzie można pisemnie przedstawić swoją sprawę doradcy. W razie braku możliwości połączenia z konsultantem Asystent ma zaproponować inną formę kontaktu.
Kolejna opcja związana jest z dodawaniem odbiorcy zagranicznego. Jeśli wpiszemy numer konta w formacie NRB lub IBAN, w kolejnym kroku automatycznie aplikacja wypełni dane, które dotyczą kodu BIC banku i jego adresu. Można także skorzystać z wygodnej wyszukiwarki kodów. W tym przypadku wpisanie numeru rozliczeniowego umożliwi wybór i zapisanie oddziału banku swojego odbiorcy. Jeśli natomiast odbiorca przelewu zagranicznego będzie już wczesniej zapisany, to aplikacja automatycznie uzupełni pola z jego danymi. Funkcja ta jest jednak na razie dostępna tylko na smartfonach z Androidem.
Ostatnia nowość to możliwość złożenia wniosku o zmianę dnia spłaty rat lub rodzaju rat z malejących na równe (annuitetowe). Nowy proces oznacza możliwość przygotowania pisma przez cały tydzień, bez względu na porę. Sam aneks można natomiast podpisać w każdym oddziale z obsługą kredytów hipotecznych.
Zobacz: PKO BP: nigdy nie rób tak z kodem PIN
Zobacz: Masz konto w PKO BP? Pilny komunikat. Lepiej się zapoznaj
Źródło zdjęć: Shutterstock, Kamil Zajaczkowski
Źródło tekstu: Informacja prasowa