DAJ CYNK

Autopay chwali się wydajnością. Obsługuje do 300 tys. transakcji na godzinę

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Autopay chwali się wydajnością. Obsługuje do 300 tys. transakcji na godzinę

Autopay chwali się dużą skalowalnością swojej platformy płatniczej, dzięki czemu może ona już obsłużyć nawet 300 tysięcy transakcji na godzinę. Firma już teraz obsługuje niemal 150 milionów transakcji rocznie.

Autopay podjął działania, które wielokrotnie zwiększyły wydajność bramki płatniczej firmy. Ma to związek z szeroko zakrojonymi planami rozwoju spółki oraz rozszerzeniem funkcjonalności jej systemu płatniczego.

Wprowadziliśmy nowe metody płatności, takie jak Visa Mobile, giropay, pakiet produktów „Kup teraz, zapłać później” oraz produkty ratalne. Dodatkowo, zainwestowaliśmy w usprawnienia dla klientów biznesowych poprzez wprowadzenie nowego Panelu Merchanta oraz ulepszenie procesu onboardowania, zwłaszcza dla integratorów rozwiązań eCommerce. Nasze inwestycje obejmują także podniesienie poziomu bezpieczeństwa i szybkości przetwarzania transakcji, w tym wdrożenie tokenizacji Visa i Mastercard. Dążymy do tego, by nasze procesy obsługowe stawały się niewidoczne i maksymalnie dostosowane do potrzeb klienta.

– powiedziała Katarzyna Dmitrus, product leader w Autopay

Autopay uruchomił również ostatni element łańcucha wartości w płatnościach kartowych, czyli processing.

Nasza platforma przetwarzania płatności kartowych oparta jest na chmurze i obejmuje funkcję 3D-Secure. Zapewniamy bezpośrednie, wysoce skalowalne połączenie z sieciami kartowymi Visa i Mastercard oraz natychmiastowy dostęp do aktualnych danych, dzięki łatwym w obsłudze interfejsom API. Dzięki platformie obsługujemy własną licencję agenta rozliczeniowego, ale jesteśmy też gotowi wspierać inne podmioty, które poszukują partnera do przetwarzania płatności kartowych.

– dodała Katarzyna Dmitrus

Coraz większe możliwości dla e-commerce

Autopay chwali się, że na bieżąco dostosowuje swoje rozwiązania do oczekiwań partnerów biznesowych i może łatwo je zintegrować z innymi systemami, z których oni już korzystają. W tym roku do oferty Autopay wszedł duży wybór modułów umożliwiających szybki onboarding klientów partnera oraz analizę prowadzonej sprzedaży w różnych segmentach rynkowych. Pojawiły się też nowe rozwiązania z zakresu hiperpersonalizacji oferty reklamowej.

Rocznie z systemu płatniczego Autopay zaczyna korzystać nawet 25 tysięcy nowych merchantów (sprzedawców online). Z tego powodu firma w ostatnich latach zainwestowała w znaczne usprawnienie procesowanie transakcji oraz procesów rozliczeniowych z merchantem. Co istotne, spółka udostępnia swoim partnerom biznesowych nawet kilkadziesiąt form płatności, z których mogą skorzystać jego klienci.

Autopay “zbierając” środki, wykonuje jeden przelew rozliczeniowy, zamiast wielu dla każdej z form płatności.

To ułatwia cały proces i sprawia, że nie ma konieczności parametryzacji rozliczeń. Niezależnie od liczby form płatności. Wystarczy, że otrzymamy rachunek, na który mamy wykonywać przelewy.

– wyjaśniła Katarzyna Dmitrus z Autopay

Autopay oferuje rozliczenia już od kolejnego dnia roboczego po otrzymaniu płatności, a w części przypadków nawet tego samego dnia.

Zobacz: To koniec Blue Media. Od teraz spółka działa jako Autopay
Zobacz: BNP Paribas zapamięta, jak trzymasz smartfon. Oszust będzie miał trudniej

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock, Autopay

Źródło tekstu: Autopay