Epson przeprowadził badanie wśród uczestników imprezy Kids Run 2022. Japoński producent drukarek chciał dowiedzieć się, czy drukowanie w domach na użytek własny stało się już przeżytkiem.
Epson był jednym z głównych sponsorów wydarzenia Kids Run 2022, na którym łącznie znalazło się ponad 16 tysięcy uczestników. Jak wskazuje producent, cykl imprez gromadzących tak wielką ilość rodzin był doskonałą okazją do kontaktu z grupą docelową firmy i zebrania cennej wiedzy o zachowaniach klientów firmy.
Dlatego też, podczas 11 imprez w 10 miastach, wykorzystując obecność stoiska, gdzie drukowane były fotografie uczestników, rodzice początkujących biegaczy proszeni byli o wypełnienie ankiet związanych z drukiem i jego wykorzystaniem na co dzień. Pytania miały na celu poznanie obecnego stanu świadomości co do drukowania domowego, ale także określenie oczekiwań na przyszłość w tym obszarze.
Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że domowy druk nadal jest w Polsce potrzebny i ważny.
Najciekawsze dane uzyskane z badania to:
Zobacz: Gry mobilne czeka kryzys. Chiny ciągną cały świat na dół
Zobacz: Lodówki z piekła rodem. Samsung USA w ogniu krytyki
Źródło zdjęć: Epson
Źródło tekstu: Materiały prasowe