Popularny Kerfuś ma brata bliźniaka. Chociaż wygląda i działa tak samo, to swoje zadania wykonuje nie w sieci sklepów Carrefour, a na stacji paliw Amic Energy.
Polacy pokochali tzw. Kerfusia, czyli automatycznego, samojezdnego robota, który porusza po sklepach sieci Carrefour. W nieco ponad 2 miesiące w polskiej części internetu pojawiło się aż 17,6 tys. wzmianek na jego temat, których ekwiwalent reklamowy wynosi ponad 1,5 mln zł, jak wynika z danych PSMM Monitoring & More. Teraz na popularności robota próbuje zyskać kolejna firma.
Brat Kerfusia pojawił się na warszawskiej stacji paliw Amic Energy przy ul. Puławskiej 623. Wygląda i działa identycznie jak ten w sklepach sieci Carrefour. Urządzenie nazywa się BellaBot i zostało dostarczone przez firmę LSI Software. Robocik komunikuje się z klientami, proponując im zestawy napojów z pizzą czy też subskrypcję na hot dogi. Dodatkowo na specjalne półki, na których znajdują się proponowane w zestawach napoje.
Rafał Szklarski, zastępca dyrektora sprzedaży detalicznej Amic Energy, przyznał na LinkedIn, że zainspirowali się Kerfusiem i postanowili sprawdzić potencjał sprzedażowo-marketingowy robota także u siebie. Na razie jest to program pilotażowy, dlatego też robot nie ma jeszcze imienia, które lepiej sprawdziłoby się pod względem komunikacji marketingowej. Firma dopiero zdecyduje o ewentualnym rozwijaniu pomysłu — informuje serwis WiadomościHandlowe.pl.
Zobacz: Widzisz takie urządzenie? Uważaj, apeluje policja
Źródło zdjęć: Amic Energy, Carrefour
Źródło tekstu: WiadomościHandlowe.pl