DAJ CYNK

Carrefour z szaloną nowością. Lepiej patrz, gdy chodzisz po sklepie

Patryk Łobaza (BlackPrism)

Wydarzenia

Carrefour z szaloną nowością. Lepiej patrz, gdy chodzisz po sklepie

Teraz nie musisz sam zdejmować napoju z półki. W sieci Carrefour pojawią się specjalne roboty, które cię w tym wyręczą. Dwa z nich już teraz pracują w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie.

Technologia gna do przodu i nie ogląda się za siebie. Już nic nie jest takie samo, jak było jeszcze dwie dekady temu. Teraz nawet robienie zakupów zostanie zrewolucjonizowane. W sklepach sieci Carrefour pojawiają się roboty, które przywiozą klientom produkty. Na razie dotyczy to wyłącznie marek Pepsi i Lay's, lecz jest to ważny krok w kierunku wdrożenia takich rozwiązań na stałe i na większą skalę.

eRobot Kerfuś zawitał do Carrefoura

eRoboty „Kerfuś” opatrzone logiem marek Pepsi oraz Lay’s zachęcają klientów Carrefour do zakupu napojów i chipsów. Sprzedaż produktów nie jest ich jedynym zadaniem. Bardziej od tego liczy się to, by również zaciekawić konsumentów robiących zakupy i zachęcić ich do wejścia w interakcję z robotem. "Kerfusie" są w pełni bezpieczne i zatrzymują się przed klientem bez kolizji dzięki specjalnie zaprojektowanym czujnikom.

Celem Carrefour jest stałe podnoszenie komfortu zakupów naszych klientów. W tym celu wdrażamy innowacyjne narzędzia sprzedażowe oraz promocyjne. Nowe interaktywne eRoboty “Kerfuś” to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami, a także realnie wspieramy sprzedaż, bo promowane produkty są na wyciągnięcie ręki

− powiedział Sylwester Mroczek, Manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

Nie da się ukryć, że obecność mobilnych robotów w sklepach sieci Carrefour jest działaniem głównie marketingowym. Współpracujące firmy nie są jeszcze w stanie ocenić potencjału tego typu rozwiązania w sprzedaży produktów. To, czy w przyszłości zobaczymy więcej takich maszyn w sklepach może właśnie zależeć od tego, czy eRoboty "Kerfuś" będą cieszyć się zainteresowaniem klientów. 

Zobacz: Bajki dla dzieci do wyrzucenia? Intel i IT Girls piszą je na nowo
Zobacz: Elon Musk sprzedany przez eksdziewczynę. Zarobiła 780 tys. zł

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: tomeqs / Shutterstock.com, Carrefour

Źródło tekstu: Materiały prasowe oprac. własne