DAJ CYNK

Polacy pokochali te sklepy. Szykuje się gigantyczna ekspansja

Anna Kopeć

Wydarzenia

Więcej taniej elektroniki i innych produktów z Action? Okazuje się, że niebawem sklep ten będzie na wyciągnięcie ręki, niemal dla każdego. Sieć zdradziła ambitne plany rozwoju w Polsce. 

Action ujawnił swoje plany rozwoju na drugą połowę 2024. Trzeba przyznać, że są one nad wyraz ambitne - obejmują bardzo szeroką ekspansję holenderskiej sieci dyskontów. A już w pierwszej połowie roku, sieć uruchomiła aż 119 nowych sklepów, aż strach się bać, co będzie dalej. 

Action idzie jak burza

Action nie tylko otwiera sklepy, ale także cały czas udoskonala pracę nad produktami marek własnych. 

Nasi klienci bardzo cenią marki własne Action, ze względu na ich bezkonkurencyjny stosunek ceny do jakości. Dlatego nieustannie inwestujemy w jakość i trwałość tych produktów.

- mówi dyrektor generalny Action, Hajir Hajji. 

Action ma jeden cel - zostać liderem w każdej z oferowanych kategorii. A jest ich aż 14. Klientów przyciąga głównie obniżkami. W celu zyskania przewagi na rynku dyskontów, planuje uruchomić jeszcze 330 nowych placówek handlowych w tym roku. Główny nacisk będzie teraz kładziony na rozwój dyskontów niespożywczych. 

Obecnie sieć obsługuje ponad 17,3 milionów klientów tygodniowo. Dysponuje 2685 sklepami, w 12 krajach. Podobne działania planuje Pepco, które ma plany otwarcia 400 nowych sklepów. 

Zobacz: Leć do Action. Przydatna elektronika za czapkę gruszek

 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Lech Okoń / Telepolis.pl

Źródło tekstu: Wiadomości Handlowe, Interia