DAJ CYNK

Koniec reklam politycznych w Spotify

Michał Świech

Rozrywka

Spotify przygotowuje się do amerykańskich wyborów prezydenckich w przyszłym roku. W jaki sposób? W serwisie nie będzie już reklam politycznych.

Kampanie wyborcze to te chwile, kiedy partie polityczne sięgają po wszystkie środki w swoim arsenale. Coraz częściej polem bitwy jest również Internet, w szczególności natomiast Facebook. Spotify postanowił jednak również przygotować się do wyborów prezydenta USA w 2020 roku. W jaki sposób? W aplikacji nie będzie już można wykupić reklam politycznych.

Nowy zakaz będzie obowiązywał tylko w USA, ale to właśnie tamtejsi politycy przede wszystkim upodobali sobie reklamy w Spotify. Kandydaci z innych krajów kupowali reklamy w serwisie bardzo rzadko.

Zobacz Resso: TikTok startuje z własnym Spotify

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: cnn