DAJ CYNK

Nowa aplikacja mobilna "Mój T-Mobile" jest już oficjalnie dostępna dla wszystkich klientów operatora

Marian Szutiak

Rozrywka

Testy nowej aplikacji mobilnej "Mój T-Mobile" dobiegły końca i mogą ją pobrać wszyscy klienci magentowej sieci, posiadający urządzenia z systemem Android i iOS.

Nowa aplikacja "Mój T-Mobile" została zaprojektowana do zera. Od podstaw zbudowano silnik, szatę graficzną oraz doświadczenie użytkownika. Podczas testów, w których mogło uczestniczyć wielu klientów T-Mobile, operator otrzymał mnóstwo cennych opinii i spostrzeżeń, które wzięto pod uwagę w pracach nad aplikacją. Nowy projekt, jak podaje T-Mobile, zapewni klientom oszczędność czasu oraz sprawny dostęp do informacji.

Trochę dla zabawy, a trochę dla zobrazowania, o jakie oszczędności chodzi, porównano czasy potrzebne do załatwienia najczęściej kierowanych do biura obsługi klienta spraw do czasu, który załatwienie tych samych spraw zajmuje w aplikacji „Mój T‑Mobile”. Okazało się, że:

  • można sprawdzić status wybranych pakietów i usług 27 razy szybciej, niż przez infolinię,
  • 30 razy szybciej przejrzymy faktury i sprawdzimy saldo konta,
  • paczkę roamingową aktywujemy 12 szybciej niż telefonicznie.

Aplikacja „Mój T‑Mobile” została rozbudowana o niedostępne wcześniej funkcje, takie między innymi jak jednoczesne zarządzanie wieloma numerami w jednym profilu, możliwość przypisania nazw powiązanym w aplikacji numerom oraz automatyczne płatności z pomocą karty kredytowej. Aplikacja pozwoli także zachować stałą kontrolę nad posiadanymi usługami, dając wgląd do historii faktur z ostatnich 12 miesięcy, a także możliwość sprawdzenia pakietów dodatkowych.

Nie zapomniano również o względach estetycznych i użytkowych. Poprawiono stabilność aplikacji, zmieniono też szatę graficzną oraz interfejs. Wciąż jeszcze trwają prace nad rozwojem modułu kontaktu z biurem obsługi, zarządzania zgodami i blokadami klienckimi oraz możliwością dokonywania płatności i doładowań konta poprzez Google Pay i Apple Pay oraz wiele innych. Te funkcje mają się pojawić w najbliższym czasie.

Nowa wersja aplikacji mobilnej „Mój T‑Mobile” dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich klientów abonamentowych, MIX oraz T‑Mobile na Kartę. Wystarczy ją pobrać ze sklepu Google Play (Android) lub AppStore (iOS).

Zobacz: Mój T-Mobile, nowy serwis kliencki T-Mobile
Zobacz: T-Mobile wygrywa w przetargu Energa-Operator
Zobacz: Wyniki T-Mobile po 3Q2018 - wzrosły przychody oraz liczba klientów usług kontraktowych

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile