Nowa funkcja Messengera została wprowadzona bez żadnych zapowiedzi. Funkcja Społeczności, która połączy do 5000 użytkowników w grupę w brzmi interesująco. Jednak, czy nowa usługa Meta zainteresuje użytkowników?
Meta wprowadziła nową funkcję na komunikator Messenger - Społeczności. Bezpośrednio w aplikacji, bez konieczności zakładania lub dołączania do grupy na Facebooku można założyć "społeczność" i kontaktować się z osobami o podobnych zainteresowaniach. Społeczność może znaleźć i przyłączyć się do niej dowolna osoba lub tylko zaakceptowane przez administratorów - oczywiście jeśli zaznaczysz takie ustawienie.
Społeczność utworzona w Messengerze może być zarządzana przez administratorów. Administratorzy mają specjalne uprawnienia, jednak wszyscy członkowie mogą zgłaszać opublikowane na niej treści.
Meta udostępniła tę funkcję aby usprawnić komunikację większym grupom, bez konieczności logowania się na Facebooka. Społeczność w Messengerze może połączyć do nawet 5000 użytkowników. Sugerowane przez Meta tematy dla Społeczności, które można stworzyć to: okolica lub miejscowość, społecznościowe, kampus, hobby i zainteresowania oraz gry. Są to jedynie sugestie - Meta pozostawia wolną rękę w tworzeniu nowej grupy.
Nową społeczność, założysz w aplikacji Messenger: kliknij "menu" w prawym górnym rogu aplikacji i wybierz "Utwórz społeczność". Możesz wybrać jej obraz, dowolnie ją nazwać, stworzyć opis i zdecydować czy dołączenie będzie wymagało zgody administratora.
Zobacz: Facebook twierdzi, że znowu przyciąga młodych użytkowników
Zobacz: Instagram pod ostrzałem. Ludzie masowo go usuwają. O co chodzi?
Źródło zdjęć: Shutterstock | Primakov
Źródło tekstu: techcrunch, meta | oprac. wł.