DAJ CYNK

Instagram zaczął testować nową funcję. Wydaje się zniechęcająca

Anna Kopeć

Aplikacje

Przerwa na reklamy na Instagramie

Przeglądacie sobie stories na Instagramie, jak to macie w zwyczaju, a tymczasem wyskakakująca reklama zakłóca wam tę błogą czynność? Niestety, nowa funkcja Instagrama nie przyniesie powodów do radości. 

Niestety, wiadomości nie są zbyt dobre. Dochodzą słuchy, że wkrótce reklam na Instagramie będzie więcej. Co gorsza, niektórych nie będzie można pominąć bez obejrzenia. 

"Przerwa na reklamy" zakłóci błogi spokój użytkownika?

Instagram w kanałach użytkowników testuje funkcję "Przerwa na reklamy", która jak sama nazwa wskazuje, wyświetla reklamy, których nie można pominąć. Obowiązkowe odliczanie będzie trwało od 3 do 5 sekund. 

"Przerwa na reklamy" to nowy sposób wyświetlania reklam na Instagramie. Czasami, może być konieczne obejrzenie reklamy, zanim będzie można kontunuować przeglądanie. 

- czytamy w opisie funkcji.

Zdajemy sobie sprawę, że firmy technologiczne, takie jak Meta opierają się na reklamach. Ale też, nie od dziś wiadomo, że na ogół nie są one witane z entuzjazmem przez użytkowników. Niektórych to mocno zniechęca do korzystania z platformy. Najnowsze działania Instagrama spotkały się z krytyką na platformach X oraz Reddit. 

 

Ciekawe, czy wprowadzenie większej ilość reklam będzie do tego stopnia irytowało użytkowników, że zdecydują się oni na jakiś czas porzucić platformę. Mało to prawdopodobne. Wszak, jak nie spojrzeć - Instagram, sam w sobie, jest jedną wielką powierzchnią reklamową. 

Funkcja ta testowana jest na niewielkiej liczbie użytkowników Instagrama. Firma bada grunt jak ludzie zareagują na nowy format reklam. Nie ma jeszcze informacji, czy funkcja zostanie wprowadzona na stałe i na jaką skalę. 

Zobacz: Trump założył TikToka i już ma 3 mln obserwujących
Zobacz: Instagram ulepszył Notatki. Są aż trzy nowości

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock.com

Źródło tekstu: neowin.net