DAJ CYNK

Żappka Post to nowa usługa w mobilnej aplikacji Żabki

Marian Szutiak

Aplikacje

Żabka Zappka Post nowa funkcja

Żabka postanowiła ułatwić i przyspieszyć proces obsługi paczek, wprowadzając nową funkcję do swojej aplikacji mobilnej. Żappka Post pozwala śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór.

Od teraz w aplikacji Żappka można zbierać żappsy, odbierać nagrody, płacić, a także śledzić i odbierać paczki. Nowa funkcja, Żappka Post, pozwoli sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek, a dla jej klientów oznacza wygodny i bezpieczny, bo bezdotykowy, odbiór paczek obok domu.

Zobacz: Żappka ma już 3 mln użytkowników. To zasługa Żappka Pay i innych nowości
Zobacz: Żabka chce być jak InPost i testuje automat do obsługi paczek. Pomaga jej w tym robot kartezjański

By skorzystać z nowej możliwości, należy pobrać najnowszą wersję Żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik aplikacji będzie dostawał w niej powiadomienia o statusie swoich przesyłek, wysyłanych do sklepów sieci, wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. W aplikacji będzie także można podejrzeć kod, upoważniający do odbioru paczek. Oznacza to, że nie trzeba już będzie przeglądać SMS-ów, by ten numer odnaleźć, co powinno przyspieszyć cały proces. Dodatkowo w aplikacji, na mapie widoczna będzie lokalizacja sklepu, w którym czeka nasza paczka. Po użyciu opcji „nawiguj” zostaniemy poprowadzeni pod wskazany adres Żabki.

Żappka Post screen

Za implementację funkcjonalności Żappka Post i integrację z systemami kurierskimi byli odpowiedzialni partnerzy technologiczni Żabki, Future Mind oraz Point Pack.

Polscy konsumenci coraz chętniej robią zakupy w sklepach internetowych. Z badania przeprowadzonego przez IQS na zlecenie Żabka Polska wynika, że ponad 90% dorosłych Polaków kupuje w sieci oraz, co jest konsekwencją tego trendu, odbiera lub nadaje paczki. Jednocześnie klienci zwracają dziś uwagę na wygodę i szybkość usługi. Badania wskazują, że 69% respondentów przyznaje, że to właśnie wygoda podczas dokonywania zakupów jest dla nich bardzo ważna, a 65% pytanych szuka rozwiązań, które ułatwiają im życie.

Zobacz: Google Maps otrzymują ciekawe ulepszenia w Live View
Zobacz: TikTok ma już ponad 100 milionów codziennych użytkowników w Europie

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Żabka