Ostatnie flagowce firmy Huawei cieszą się niezłą popularnością w Chinach i Europie Zachodniej. W ciągu 5 miesięcy od premiery na całym świecie sprzedano 10 mln tych urządzeń.
Jesteśmy bardzo podekscytowani tak dobrym przyjęciem naszych smartfonów przez rynki na całym świecie. Wynik ten utwierdza nas w przekonaniu, że droga którą obraliśmy, czyli zaskakiwanie konsumentów innowacyjnymi rozwiązaniami, a tym samym wyznaczanie trendów w elektronice użytkowej, jest słuszna - powiedział Kevin Ho, prezes Handset Business Huawei Consumer Business Group.
Podczas targów IFA 2018, chiński producent pochwalił się wynikami sprzedaży smartfonów z najnowszej linii P, modeli Huawei P20 i Huawei P20 Pro, a także zaprezentował nowe, gradientowe kolory P20 Pro: Morpho Aurora i Pearl White. Inspiracją dla pierwszego z nich był motyl Morpho, natomiast drugi nawiązuje do elegancji pereł.
Zobacz: Test telefonu Huawei P20
Zobacz: Test telefonu Huawei P20 Pro - pierwsze 10/10 od długiego czasu
Zobacz: Huawei na IFA2018: lokalizator, głośnik i nowe warianty P20
Zobacz: Huawei prezentuje układ Kirin 980
Źródło tekstu: Huawei