DAJ CYNK

Apple może rządzić u dorosłych, ale dzieci mają Imoo

Michał Świech

Prawo, finanse, statystyki

Imoo

Na rynku elektroniki noszonej, a szczególnie samych inteligentnych zegarków potentatem jest Apple. Segment zegarków dla dzieci wygląda jednak zupełnie inaczej. Tam liderem jest Imoo.

W segmencie elektroniki noszonej podział jest bardzo prosty. Na rynku inteligentnych zegarków dominuje Apple, natomiast jeśli chodzi o opaski, to prym wiodą firmy z Chin. Rzadko jednak wspomina się o pewnej specyficznej niszy, czyli o zegarkach dla dzieci. Tutaj na czele jest mało znana w Polsce marka Imoo. Należy ona do imperium koncernu BBK Electronics, który jest też właścicielem Oppo, Vivo, OnePlusa czy Realme.

Imoo ma 26% rynku inteligentnych zegarków dla dzieci. Skalę dominacji marki oddaje fakt, że będący na drugim miejscu Huawei ma zaledwie 9% rynku. Sam segment dziecięcych zegarków rośnie natomiast w tempie 8% rocznie.

Zobacz Już niedługo zadebiutuje pierwszy telewizor OLED Huawei
Zobacz Oppo Reno3 Pro od poniedziałku w polskiej przedsprzedaży. W prezencie słuchawki bezprzewodowe

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: counterpoint, wł