DAJ CYNK

Asseco przeniesie klientów B2B Orange do nowego systemu

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning dla polskiego Orange. W ramach tego przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange. Proces trwał będzie 2 lata

Asseco Poland będzie odpowiedzialne za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) dla polskiego Orange. W ramach tego przedsięwzięcia, m.in. zmigrowane zostaną dane klientów biznesowych Orange.

W trakcie realizacji projektu Asseco przeniesie dane do nowego systemu bilingowego BRM (Oracle Billing and Revenue Management). Migracja obejmie klientów usług stacjonarnych z rynku B2B oraz dane klientów hurtowych, oferujących usługi telekomunikacyjne na bazie infrastruktury udostępnianej przez Orange. Projekt umożliwi konsolidację systemów billingowych Orange, podniesienie poziomu obsługi klientów i związane z nim zarządzanie rozliczeniami i płatnościami. Zakończenie migracji klientów planowane jest w połowie 2017 roku.

Serat Deco to dla Orange Polska kontynuacja kluczowych działań w obszarze systemów billingowych, a zarazem jeden z kilku głównych programów strategicznych, których celem jest transformacja biznesowa i technologiczna naszej firmy. Ważny element tej transformacji stanowi budowa nowego środowiska zintegrowanego. Zmieni to podejście do sprzedaży i obsługi nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, a w szczególności usług konwergentnych - powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu Orange Polska.

Asseco jest jednym z kluczowych dostawców IT dla Orange Polska. Odpowiedzialny jest m.in. za rozwój systemów fakturowania i obsługi klienta telefonii stacjonarnej oraz outsourcing systemu bilingowego dla telefonii stacjonarnej. Spółka wdrożyła także system Asseco Utility Management Solutions (AUMS), który wspiera obsługę i rozliczenia, wprowadzonej w tym roku przez Orange Polska, sprzedaży energii elektrycznej

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Asseco