DAJ CYNK

Niewielka część graczy generuje połowę przychodów gier mobilnych

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

Gry w modelu free to play są zazwyczaj przeładowane mikropłatnościami. 48% przychodów z nich generuje niewielka grupa graczy.

Gry w modelu free to play są zazwyczaj przeładowane mikropłatnościami. 48% przychodów z nich generuje niewielka grupa graczy.

Zaledwie 0,19% graczy jest odpowiedzialnych za generowanie 48% przychodów pochodzących z zakupów dokonywanych wewnątrz gier. Pokazuje to jak bardzo twórcy gier są skupieni na tzw. graczach VIP. Jeszcze nie dawno liczby te wyglądały inaczej, to 10% graczy generowało 60% przychodów.

W lutym na zakupy w grach pieniądze wydało 1,9% graczy, natomiast przeciętne wydatki gracza w ciągu miesiąca, to 24,33 dolara. W 2014 roku był to 22 dolary. Przynajmniej jednego zakupu dokonało 64% graczy, podczas gdy 6,5% graczy robiło to pięć lub więcej razy. Średnio gracze dokonują 1,8 transakcji w miesiącu, na średnio 13,82 dolara. 2,5% wszystkich zakupów opiewa na kwotę wyższą niż 50 dolarów, co stanowi 17% przychodów gier mobilnych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: cellular-news; wł

Tagi: gry