DAJ CYNK

Orange najwięcej wydaje na reklamę. Play drugi

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Serwis rpkom.pl w oparciu o dane z Kantar Media przedstawił kwietniowe wydatki telekomów na reklamę.

Serwis rpkom.pl w oparciu o dane z Kantar Media przedstawił kwietniowe wydatki telekomów na reklamę.

P4, operator sieci Play jako jedyny zwiększył w kwietniu wydatki reklamowe i to o aż 20% w skali roku (o 5,16 mln zł). Pozostali operatorzy wydatki na reklamę zmniejszyli, T-Mobile Polska o niemal połowę z 50,86 mln zł przed rokiem do 28,35 mln zł w kwietniu tego roku. Na szczycie zestawienia najwięcej wydających na reklamę uplasował się Orange Polska. Poniższe zestawienie nie uwzględnia reklam w Internecie:

  • Orange Polska - 42,26 mln zł (-16,1%)
  • P4 - 31 mln zł (+20%)
  • Polkomtel - 29,43 mln zł (-11,4%)
  • T-Mobile Polska - 28,35 mln zł (-44,2%)

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: rpkom.pl