DAJ CYNK

Telekomy zdominowały okołomeczowe reklamy

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

Najwięcej na reklamy (bez sponsoringu) na antenach Polsatu u TVP przy meczu Polska-Szwajcaria wydało P4 (835 tys. zł cennikowo), T-Mobile (436 tys. zł) i Lotos (393 tys. zł) - wynika z danych SMG Polska podawanych przez Press.

Najwięcej na reklamy (bez sponsoringu) na antenach Polsatu u TVP przy meczu Polska-Szwajcaria wydało P4 (835 tys. zł cennikowo), T-Mobile (436 tys. zł) i Lotos (393 tys. zł) - wynika z danych SMG Polska podawanych przez Press.

W skali wszystkich dotychczasowych meczów na pierwszym miejscu jest Orange (2,74 mln zł cennikowo), wyprzedzając Pepsico (2,5 mln zł) i Grupę Żywiec (2,04 mln zł). Szacunkowe wpływy netto zostały przygotowane przez SMG Polska na podstawie średnich rabatów opublikowanych przez stacje telewizyjne do wyceny Euro 2016 (z zastosowaniem specjalnych przeliczników długości spotów dla transmisji meczów).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Press