DAJ CYNK

UPC podsumowuje rok od finalizacji zakupu spółki Aster

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

W ciągu roku od finalizacji zakupu spółki Aster, UPC Polska wprowadziło szereg pozytywnych zmian, których celem było podnoszenie satysfakcji klientów połączonych spółek.

W ciągu roku od finalizacji zakupu spółki Aster, UPC Polska wprowadziło szereg pozytywnych zmian, których celem było podnoszenie satysfakcji klientów połączonych spółek.

Warta 2,4 mld złotych transakcja zakupu spółki Aster uzyskała warunkową zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta we wrześniu 2011 roku. Finalizacja transakcji 16. września 2011 roku stanowiła pierwszy krok w kierunku integracji spółek i wprowadzenia nowej jakości usług dla ponad 360 tys. klientów spółki Aster.

Dzięki modernizacji i integracji infrastruktury klienci Astera, w ramach obowiązujących umów bezpłatnie otrzymali nawet 10-krotnie szybszy Internet oraz dodatkowe kanały w cyfrowej jakości, dostępne wcześniej wyłącznie w ofercie analogowej, a także lepszą ofertę telefoniczną. Ponadto UPC umożliwiło wszystkim klientom korzystanie z ujednoliconego portfolio usług w 3 miesiące po prawnym połączeniu spółek - od marca br. oferta UPC jest dostępna dla wszystkich abonentów.

Badania przeprowadzone wśród byłych klientów Astera potwierdzają, że są oni zadowoleni zarówno z całości oferty jaki i parametrów poszczególnych usług. 54% nowych klientów podkreśla większą niż w przypadku usług świadczonych przez Aster satysfakcję z dostępu do Internetu, a 55% do interaktywnej oferty telewizyjnej. W UPC pozytywnie zaskoczyła ich przede wszystkim prędkość Internetu (35%), bogactwo oferty programowej Telewizji Cyfrowej (24%), konkurencyjna cena (18%).

Oprócz tego udoskonalony został systemu IVR, dzięki czemu skrócił się czas oczekiwania na telefoniczną obsługę oraz wprowadzono elektroniczne systemy kolejkowe w dawnych salonach obsługi Aster. W marcu UPC Polska wprowadziło możliwość regulowania rachunków bez prowizji we wszystkich placówkach Alior Banku. Rezultaty usprawnień w obszarze obsługi klienta widoczne są w wynikach badań: 66% byłych klientów Astera uznało, że UPC to przyjazna firma, a 72% twierdzi, że jej pracownicy angażują się w rozwiązywanie problemów klientów.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC

Tagi: upc