DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 1Q2015

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

UPC Polska w I kwartale tego roku przekroczył granicę 1 mln klientów usługi dostępu do Internetu. Na koniec marca operator miał 1 425 400 klientów, którzy korzystali z 2 752 200 usług.

UPC Polska w I kwartale tego roku przekroczył granicę 1 mln klientów usługi dostępu do Internetu. Na koniec marca operator miał 1 425 400 klientów, którzy korzystali z 2 752 200 usług.

Liczba klientów Internetu szerokopasmowego zwiększyła się w ciągu ostatnich trzech miesięcy o 6 800 (do 1 004 000). Rośnie też liczba klientów pozostałych usług cyfrowych: w pierwszym kwartale RGU telewizji cyfrowej zwiększyło się do poziomu 921 700, czyli o 2 900 w porównaniu do stanu na koniec IV kwartału 2014 roku, a telefonii o 3 500, do poziomu 559 900. Wraz ze wzrostem liczby klientów Telewizji Cyfrowej UPC, zmniejsza się też liczba osób korzystających z telewizji analogowej, która wyniosła na koniec I kwartału 266 600. Łącznie, liczba usług wyniosła na koniec I kwartału 2 752 200, a liczba klientów - 1 425 400.

Odsetek klientów korzystających z dostępu do Internetu o szybkości 30 Mb/s i wyższej wyniósł ponad 85%, a potrójną usługę wybrało już ponad 35% klientów. W styczniu 2015 r. UPC Polska wprowadziło do komercyjnej sprzedaży Horizon - platformę łączącą telewizję z interaktywnością internetu, która w Europie zdobyła już ponad milion klientów. Platforma Horizon to także dostęp do usługi MyPrime - Filmy i Seriale, czyli katalogu ponad 1000 filmów, odcinków seriali oraz bajek, dostępnych bez limitu, na żądanie w ramach stałej opłaty miesięcznej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Liberty Global