DAJ CYNK

Richard Shearer członkiem zarządu TP

sirmark

Wydarzenia

Rada Nadzorcza Telekomunikacji Polskiej powołała do zarządu TP Richarda Shearera, dyrektora wykonawczego Grupy TP ds. rynku masowego. Powołano także dwóch nowych dyrektorów.

Rada Nadzorcza Telekomunikacji Polskiej powołała do zarządu TP Richarda Shearera, dyrektora wykonawczego Grupy TP ds. rynku masowego.

Jednocześnie prezes zarządu TP Maciej Witucki powołał Mariusza Gacę na dyrektora wykonawczego Grupy TP ds. rynku biznesowego, a Kornelię Mathea na dyrektora Grupy TP ds. strategii i rozwoju

Richard Shearer ma 44 lata, ukończył z wyróżnieniem Liverpool Polytechnic (obecnie John Moores University) w zakresie Finansów i Rachunkowości. Od ponad 20 lat jest związany z branżą telekomunikacyjną. Pracował m.in. w wielu firmach jako konsultant ds. rynku telekomunikacyjnego, był prezesem malezyjskiej spółki telekomunikacyjnej DiGi Telecommunications, w latach 2000-2001 był członkiem zarządu i dyrektorem wykonawczym ds. sprzedaży w brytyjskim T-Mobile.

Mariusz Gaca ma 35 lat. Jest absolwentem Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego, posiada również dyplom MBA University of Illinois at Urbana Champaign. Karierę zawodową rozpoczął w Grupie Elektrim, gdzie w latach 1995-2000 współtworzył biznes plany lokalnych operatorów telekomunikacyjnych. Od 2000 roku w Grupie TP jako dyrektor pionu multimediów, odpowiedzialny za rozwój oferty dostępu do internetu dla rynku klientów indywidualnych (w szczególności oferty neostrada). Od 2005 roku odpowiedzialny za rynek biznesowy Grupy TP, początkowo jako dyrektor ds. kluczowych klientów, a następnie jako dyrektor pionu rynku biznesowego Grupy TP.

Kornelia Mathea jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Aarhus w Danii. W latach 1993-2001 pracowała na rynku FMCG, w branży spożywczej. Karierę zawodową rozpoczęła w polskim oddziale Mars Incorprated, następnie była dyrektorem marketingu w Zakładach Tłuszczowych "Kruszwica" (Eridania Beghin-Say) oraz Yoplait Polska. W Telekomunikacji Polskiej od lipca 2001 roku. Jako dyrektor marketingu w Pionie Klientów Indywidualnych odpowiadała za rozwój oferty głosowej i usług dodanych oraz komunikację do klientów indywidualnych oraz segmentu SOHO. Następnie była dyrektorem dywizji usług dla domu, zarządzała całym portfelem usług, w tym usługami internetowymi, VoIP i IPTV/VoD. Od marca 2007 roku odpowiedzialna za strategię i rozwój Grupy TP.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: TP