DAJ CYNK

Ruszył CenterNet - 0,45 zł/min - mamy pełny cennik

WitekT

Wydarzenia

30. maja CenterNet rozpoczął działalność świadczenia usług komercyjnych z wykorzystaniem przyznanej częstotliwości i tym samym spełnił zobowiązania wynikające z decyzji Prezesa UKE. Spełniając wymogi koncesyjne CenterNet zaoferował swoje podstawowe usługi w ramach Edycji Specjalnej CenterNet mobile.

30. maja CenterNet rozpoczął działalność świadczenia usług komercyjnych z wykorzystaniem przyznanej częstotliwości i tym samym spełnił zobowiązania wynikające z decyzji Prezesa UKE. Spełniając wymogi koncesyjne CenterNet zaoferował swoje podstawowe usługi w ramach Edycji Specjalnej CenterNet mobile.

Na początek będzie to podstawowa oferta, dzięki której zrealizujemy wymogi koncesyjne wobec UKE. Wykorzystaliśmy markę CenterNet, gdyż nie jest to sprofilowany i dostosowany do potrzeb określonej grupy produkt - mówi Grzegorz Tomczyk, wiceprezes CenterNetu.

Przygotowana dla spełnienia wymogów koncesyjnych Edycja Specjalna CenterNet mobile to oferta abonamentowa. W ramach umowy klient nie jest związany terminowo ani też "minutowo". Ceny zaoferowane przez operatora pozostają, według CenterNetu, na poziomie rynkowym. Do wszystkich sieci minuta kosztuje 0,45 zł (wyłączając P4 i Cyfrowy Polsat - tam minuta kosztuje 0,79 zł). W ramach abonamentu klient otrzymuje 220 minut rozmów lub 440 SMS-ów do wszystkich sieci (wyłączając P4 i Cyfrowy Polsat). Aktywacja kosztuje 200 zł, a abonament miesięczny - 100 zł. SMS do wszystkich - 0,25 zł.

Naszym nadrzędnym celem było uruchomienie usług komercyjnych, z wykorzystaniem przyznanych częstotliwości i wypełnienie zobowiązań wobec UKE. Z tej specjalnej okazji przygotowaliśmy ofertę, która jako jedyna na rynku część środków przeznacza na cel charytatywny. Zgodnie z naszą strategią odpowiedzialnego biznesu, a w tym szczególnej troski, jaką firma przywiązuje do rozwoju i edukacji dzieci oraz z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka (przypadającego na czas inauguracji oferty), 50% opłaty aktywacyjnej z każdego startera przeznaczymy na cele charytatywne. Zebrane środki przekazane zostaną na potrzeby Fundacji Niezapominajka, która współpracuje z nami w ramach programu społecznego Moja Pierwsza Komórka. W ramach programu uczymy dzieci jak racjonalnie i bezpiecznie używać telefonu komórkowego. Akcję zainaugurowaliśmy w ubiegłym roku i od tego czasu jest ona rozwijana i cieszy coraz większą popularnością - mówi Anna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNetu.

Edycja Specjalna CenterNet mobile jest do nabycia za pośrednictwem strony internetowej www.centernet.com.pl.

Edycja specjalna to jedynie preludium i element, dzięki któremu mogliśmy pokazać, że jesteśmy gotowi. Nie jest ona naszą ofertą ani marką docelową. Nasze silne wejście będzie miało miejsce latem. Zgodnie z naszą strategią, będziemy oferowali dedykowane rozwiązania produktowe i marketingowe dla społeczności. Nasze oferty będą skierowane do określonych grup odbiorców, charakteryzujących się jednorodnym modelem korzystania z usług telekomunikacyjnych. Chcemy by oferowane usługi były idealnie dostosowane do specyfiki nabywcy. Już teraz prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami - podkreśla Wojciech Palukiewicz, prezes CenterNetu.

Zobacz: pełny cennik usług CenterNetu (plik .pdf; 563 kB).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: CenterNet, wł