#BędzieCoWspominać to kampania marki Samsung, promująca flagowe telefony z linii Galaxy S10. W ramach akcji firma przypomni na czym polega prawdziwa moc fotografii i dlaczego tak naprawdę robimy zdjęcia.
- Kampanią #BędzieCoWspominać chcemy podkreślić moc, która kryje się za każdym wykonanym i udostępnionym w social mediach zdjęciem. Lajki i hashtagi nie mają znaczenia, liczą się emocje, które towarzyszą nam w danej chwili – radość, śmiech, wzruszenie. Chcemy zachęcić do pokazywania świata, takim jaki jest naprawdę. Oferując najwyższą jakość aparatów we flagowych smartfonach z linii Galaxy S10 wspieramy naszych klientów, aby mogli skoncentrować się na uchwyceniu niezapomnianych momentów. O resztę zadba aparat.
- powiedział Marcin Garbarczyk, dyrektor ds. strategii i marketingu w Samsung Electronics Polska
Zobacz: Samsung Galaxy S10e to taki Apple iPhone XS, tyle że lepszy - test najlepszego smartfona spośród tych kompaktowych
Zobacz: Samsung Galaxy S10 - recenzja przewidywalnie dobrego smartfonu
Zobacz: Test smartfonu Samsung Galaxy S10+ - ewolucja poszła w dobrą stronę
Kampania obejmuje działania digital, social i PR, prowadzone między innymi za pośrednictwem mediów wydawanych przez Burda International Polska (Glamour, Elle, National Geographic i National Geographic Traveller) oraz kanałów własnych marki. Do współpracy w akcji zaproszono również ambasadorów, którzy na swoich kanałach social media będą wcielać w czyn ideę #BędzieCoWspominać, utrwalając warte zapamiętania momenty z wykorzystaniem smartfonów Galaxy S10 (Galaxy S10e, Galaxy S10, Galaxy S10+):
Zobacz: Asus Zenfone 6 złamał system pod względem selfies. DXOMark to docenił
Zobacz: Samsung Galaxy S10 5G nowym królem DxOMark. Zdjęcia gorsze niż w P30 Pro, ale dużo punktów za selfies i wideo
Zobacz: Sony pracuje nad telefonem z sześcioma aparatami z tyłu. Bo pięć to chyba za mało
Źródło tekstu: Samsung